YENİ YIL için :) Sevdiklerimize Kartpostal yapalım

-

Sevdiklerimize sevgimizi, iyi dileklerimizi, kendi el emeğimizle yaptığımız kartpostallarla gösterelim. Kırtasiyelerde Eberhard Faber’in hazır kalıplar bulunmakta, bunları istediğiniz alanda kullanabilirsiniz. Ben kartpostal süslemek için kullandım, alçı tozu hafif bir malzeme olduğu için kartpostal yapımında uygun. Kartpostal kartonumuzu daha kalın bir kartondan seçersek daha iyi olacaktır.Yeni yıl yaklaşırken iyi ve güzel dileklerimizi sunabileceğimiz, eskilerde kalmış bir gelenek olarak kalan kartpostalı, ayrıca da anmak istedim burada…Açıklamalı anlatımlı videosu ve fotoğraflarıyla burada.

Gerekli malzemeler topluca.
Gerekli malzemeler topluca.
Başlamaya hazırlık
Başlamaya hazırlık
Süslemelerini yapalım
Süslemelerini yapalım
İç kısmı da size kalmış, güzel sözlerle süsleyin :)
Gamy

Polimer kille oynamaktan keyif alıyorum. Elime geçen her ne olursa kendimden bir şeyler katmayı seviyorum. Gelin hep beraber rengarenk olalım. Fikrim geldi haydi uygulayalım :)

25 yorum gelmiş

  1. Gamy

    arkadaşlar, evet hem basit hem eğlenceli, ben biraz fazladanda yaptım.Mıknatıs yapıştırdım arkalarına, buzdolabımı süsledim. Zaten üzerinde ne ararsanız var :)Çam ağacıma da süs yaptım, kurdelalarla sarkıttım.Deneyin çok mutlu edecek inanın, terapi oluyor …

  2. kondor

    gamy buzdolabını bize resimlesene merak geldi …aslında bende bayram bahane edip bir kart çalışması başladıydım bitiremeyince yılbaşına kaldı dedim ama nafile yetiştiremiyeceği…kısmet değilmiş..terapi ve fimo üçgenine katılın çok güzel ben halen hırsımı alamamış vaziyetteyim ben asıl ahşap görünüm veren faber ürününü çok denemek istiyorum. Ya evet ya işte dedim ya ben hepsini denemek istiyorum.

  3. Gamy

    sen bir gelsen kondor’cuğum benimle çalışsan sanırsam onuda deneyeyim bunuda derken helak olacaksın.Başla sen telaş etmeden…yavaş yavaş olacaktır ;)şu anda evimden uzağım yılbaşı dolayısı ile, notumu aldım buzdolabımı da fotoğraflayıp yayınlayacağım…

  4. saatoniki

    değerli arkadaşım gamy, yeni yılını candan kutlar bissürü iyi dilekler sunarım.*………*= yazılar made by fimoben de bööle bi yeniyıl kartı yaptım..

  5. Gamy

    Sevgili saat12′cim, sağolasın varolasın, o güzel dileklerden bir dolu benden de sana, kucak dolusu sevgiler, sevdiklerinle daha nice mutlu yıllar dilerim. Seni tanımak pek güzel arkadaşım ve yorumların da öyle.Bir jüri kurulsa mutlak senin olmanı isterim.Hadi bir birimize kartlar yapıp yollayalım…Ne dersiniz?Mesaj kutularına adreslerimizi yollayalım ;)

  6. sesiber

    Heyecanlandım şimdi kim kime herkes herkese mi yollayacak nasıl olacak, ben şimdi çıkıyorum, akşama kadar karar verin.

  7. Gamy

    değil mi aynen…şimdi ben tüm beceriklilere adresimi yazacağım ….kih kih kih…kartpostal kolleksiyonuna başlayacağımdır:)

  8. Gamy

    aşkolsun hiç öyle düşünme.zaten yeterince yüzsüzlük yapıp adresimi yolluyorum bana kart yapın yollayın diye :)ama ben de yapıp yollayacağım da ondan, karşılıklı yani :)sen çok uzaklardasın diye kıyamamıştım…posta kutuna bak o zaman…:)

  9. sesiber

    Anlaşıldı tamam.Zaten postayla yollayalım, işin esprisi o. Eskiden özel günler öncesi babamın sekreteri olarak kart atılacaklar listesini sakladığımız yerden alır, zevkle kart seçer, yazar ve postalardım. Ne güzel günlermiş.

  10. Gamy

    eski günleri anıyoruz ne güzel, adreslerimizi kaybetmeyelim arkadaşlar.özel günlerde unutmayalım birbirimizi, el emeklerimizi gönderelim..

  11. efeceese

    inşallah böle günleri görmeyi allah nasip etsin .nedense ben hep çok uzun yaşamıyı istemişimdir.hele bide pc varsa üüü deymesinler keyfime :)

  12. kondor

    ilginç insanlar genelde yaşlanmaktan korkarlar , ama ananemi düşününce bana da bir güç gelior olacaksa öyle olsun ister her insan herhalde kendisi 93 yaşında ve yalnız yaşıyor maşallah deyin arkadaşlar.

  13. sesiber

    Maşallah anneannene Kondor. Annemin büyük büyük teyzesi de 110 yaşında vefat etmişti.Tarih kitabı gibiydi, tüm savaşalrı, o zaman yaşananları anlatırdı. O yaşına rağmen tüm çocuklar etrafına toplanırdık, ona gitmeye can atardık. Şimdi 55 ten sonra alzheimer olmaya başlıyor insancıklar.

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?