Yılan Güle Sarıldı…

7 yorum var

Yeniden merhaba :)Uzun zamandır hiçbirşey paylaşmadığımı farkettim, kızdım kendime.Son dönemde pek birşey yapamıyor olsam da daha önceden yapıp resimlediklerimi paylaşabilirim dedim.Bu şal pek de şal büyüklüğünde olmadı. Daha ziyade tek kişilik battaniye kıvamında bir parça oldu kendileri :) Rengine vurulup bir berelik aldığım ipime sonrasında epeyce miktarda takviye yapmak durumunda kadım.Örneğin adını çooook sonra annem söyledi “YILAN GÜLE SARILDI”.

7 yorum var

  1. selmatozan
    selmatozan

    Bu yılan bu güle ne güzel sarılmış.. Ayrıca pek de uzun bir yılanmış:))Ellerin dert görmesin emelcim:))

  2. kriizantem
    kriizantem

    Çok güzel bir örnek, çok da düzgün örmüşsünüz de niye bu kadar büyük yaptınız ki…

  3. er1403
    er1403

    Teşekkür ederim canım selmacım, ve sevgili kriizantemBilsem niye bu kadar büyük ördüğümü söyleyecem de :))Şöyle oldu ben bunu çok geniş başladığımı bayağı bir ördükten sonra farkettim. İpim angora olduğundan hacmini göstermemişti baştan. Çok yavaş ilerlediği için örnek sökmeyi de yemedi gözüm. Bileğe kuvvet devam… Sonuç bu oldu işte :)Uzuuuun bir gül ve uzuuun bir yılan.Ama beğenildiğini görmek çok mutlu etti doğrusu.Bana çektirdiği tüm ızdırabı unuttum bile :)

  4. bahar yorgun
    bahar yorgun

    gerçekten örerken ızdırap veren ama bitince ooooooooooohhhhhh komşu çatlatıp keyif veren modellere benziyor :)) harika olmuş ellerine sağlık

  5. er1403
    er1403

    Çok ama çok teşekkür ederim, emeğinin takdir edimesi çok güzel bişey.Gerçekten öyle sevgili bahar yorgun :)İpini arama süreci, sıkılıp ya da yorlup bıraktığım zamanlar vs. derken yaklaşık 1 yılda bitti. Mükemmeliyetçi olmamdan dolayı, yanlış örülmüş tek bir ilmeği bile düzeltmek için çok defa söküp tekrar ördüm. Ama bittiğinde kendimle gurur duydum :) 1×2.40 mt ebatlarında :))Şu anda bile başlanmış yarılanmış 2-3 iş bekliyor elimde. Biter bir gün inşallah onlar da.NOT: Çok özlemişim buralarda olmayı. Herkesi herşeyi bıraktığım gibi bulmak çok güzel. Canım dediğim, arkadaşım dediğim herkesle sanki aynı odadaymışım da sohbet ediyormuşum gibi hissediyorum. Burayı ve sizleri çok seviyorum. Sevgiler. Emel…

  6. takatuka2010
    takatuka2010

    büyük olması daha iyi sıcacık sarılınır:) tebrik ederim.

  7. pisikus
    pisikus

    çok güze olmuş eerine sağlık emelcimbu modelin adını daha önce duymuş ama hiç görmemiştim bu da yapacağım şallar arasında yerini aldı :)

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?