Yılan Güle Sarıldı…

-

Yeniden merhaba :)Uzun zamandır hiçbirşey paylaşmadığımı farkettim, kızdım kendime.Son dönemde pek birşey yapamıyor olsam da daha önceden yapıp resimlediklerimi paylaşabilirim dedim.Bu şal pek de şal büyüklüğünde olmadı. Daha ziyade tek kişilik battaniye kıvamında bir parça oldu kendileri :) Rengine vurulup bir berelik aldığım ipime sonrasında epeyce miktarda takviye yapmak durumunda kadım.Örneğin adını çooook sonra annem söyledi “YILAN GÜLE SARILDI”.

er1403

Burnumu sokmadığım bir şey kaldı mı acaba? Varsa söyleyin onu da kurcalayayım :)

7 yorum gelmiş

  1. er1403

    Teşekkür ederim canım selmacım, ve sevgili kriizantemBilsem niye bu kadar büyük ördüğümü söyleyecem de :))Şöyle oldu ben bunu çok geniş başladığımı bayağı bir ördükten sonra farkettim. İpim angora olduğundan hacmini göstermemişti baştan. Çok yavaş ilerlediği için örnek sökmeyi de yemedi gözüm. Bileğe kuvvet devam… Sonuç bu oldu işte :)Uzuuuun bir gül ve uzuuun bir yılan.Ama beğenildiğini görmek çok mutlu etti doğrusu.Bana çektirdiği tüm ızdırabı unuttum bile :)

  2. bahar yorgun

    gerçekten örerken ızdırap veren ama bitince ooooooooooohhhhhh komşu çatlatıp keyif veren modellere benziyor :)) harika olmuş ellerine sağlık

  3. er1403

    Çok ama çok teşekkür ederim, emeğinin takdir edimesi çok güzel bişey.Gerçekten öyle sevgili bahar yorgun :)İpini arama süreci, sıkılıp ya da yorlup bıraktığım zamanlar vs. derken yaklaşık 1 yılda bitti. Mükemmeliyetçi olmamdan dolayı, yanlış örülmüş tek bir ilmeği bile düzeltmek için çok defa söküp tekrar ördüm. Ama bittiğinde kendimle gurur duydum :) 1×2.40 mt ebatlarında :))Şu anda bile başlanmış yarılanmış 2-3 iş bekliyor elimde. Biter bir gün inşallah onlar da.NOT: Çok özlemişim buralarda olmayı. Herkesi herşeyi bıraktığım gibi bulmak çok güzel. Canım dediğim, arkadaşım dediğim herkesle sanki aynı odadaymışım da sohbet ediyormuşum gibi hissediyorum. Burayı ve sizleri çok seviyorum. Sevgiler. Emel…

  4. pisikus

    çok güze olmuş eerine sağlık emelcimbu modelin adını daha önce duymuş ama hiç görmemiştim bu da yapacağım şallar arasında yerini aldı :)

Yorum Ekle