Yılan Güle Sarıldı…

-

Yeniden merhaba :)Uzun zamandır hiçbirşey paylaşmadığımı farkettim, kızdım kendime.Son dönemde pek birşey yapamıyor olsam da daha önceden yapıp resimlediklerimi paylaşabilirim dedim.Bu şal pek de şal büyüklüğünde olmadı. Daha ziyade tek kişilik battaniye kıvamında bir parça oldu kendileri :) Rengine vurulup bir berelik aldığım ipime sonrasında epeyce miktarda takviye yapmak durumunda kadım.Örneğin adını çooook sonra annem söyledi “YILAN GÜLE SARILDI”.

er1403

Burnumu sokmadığım bir şey kaldı mı acaba? Varsa söyleyin onu da kurcalayayım :)

7 yorum gelmiş

  1. er1403

    Teşekkür ederim canım selmacım, ve sevgili kriizantemBilsem niye bu kadar büyük ördüğümü söyleyecem de :))Şöyle oldu ben bunu çok geniş başladığımı bayağı bir ördükten sonra farkettim. İpim angora olduğundan hacmini göstermemişti baştan. Çok yavaş ilerlediği için örnek sökmeyi de yemedi gözüm. Bileğe kuvvet devam… Sonuç bu oldu işte :)Uzuuuun bir gül ve uzuuun bir yılan.Ama beğenildiğini görmek çok mutlu etti doğrusu.Bana çektirdiği tüm ızdırabı unuttum bile :)

  2. bahar yorgun

    gerçekten örerken ızdırap veren ama bitince ooooooooooohhhhhh komşu çatlatıp keyif veren modellere benziyor :)) harika olmuş ellerine sağlık

  3. er1403

  4. pisikus

    çok güze olmuş eerine sağlık emelcimbu modelin adını daha önce duymuş ama hiç görmemiştim bu da yapacağım şallar arasında yerini aldı :)

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Örgü örmek gibisi yok!

| | 2 Yorum

Kedi ve baykuşlu örgüler

| | 0 Yorum

Tığ işi mandalalar

| | 6 Yorum

Tığ işi renkli kalp

| | 0 Yorum

Örgü çiçekli kuşlar

| | 0 Yorum

Sevimli örgü baykuş

| | 0 Yorum