YUMURTADAN ÇIKAN OYUNCAKLARLA KAPI SÜSÜ YAPTIM…

25 yorum var

Sürpsiz yumurtalardan çıkan oyuncaklardan yin kapı süsü yaptım

25 yorum var

  1. hndylmz
    hndylmz

    çok hoş olmuş..benim de süpriz yumurta oyuncak koleksiyonum var.100 tane vardır sanırım:) ama kıyamam ben:))

  2. kucukgunes
    kucukgunes

    bu fikir süper yaa. ne akdar renkli ve güzel görünüyor.ellerinize sağlık

  3. nalana
    nalana

    yazının başlığını görünce bunu asya tapmıştır dedim ve öyleymiş:)))tarzını ve seni tanıyorum.nasılsın

  4. pelos
    pelos

    harika olmuş, çocuklar koparıp oynamasa bari:)

  5. fiamma1
    fiamma1

    Harika olmuş Asyayaren,ellerine sağlık:) çok hoş durmuş:)iyi bir yeniden değerlendirme projesi olmuş:))

  6. ds handmade
    ds handmade

    Çok güzel bir fikir. Ben de de iki çocuk, dolayısıyla bir sürü süpriz yumurta oyuncağı var. Tebrikler…

  7. sergun
    sergun

    :)) çoook eğlenceli olmuş ellerine sağlık. benim de var birsürü oyuncağım, hatta seninkiler arasında kimisi tanıdık geldi :)

  8. minnosum
    minnosum

    bence de çok eğlenceli olmuş.elinize sağlık.

  9. alonenes
    alonenes

    rengarenk ne kadar hoş olmuş öyle…

  10. esinsel
    esinsel

    ellerine sağlık asyacım,çok neşeli :))

  11. yalnzben83
    yalnzben83

    ÇOK CİCİ BİRŞEY OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK.

  12. betula
    betula

    Çok eğlenceli bir çalışma olmuş ellerine sağlık… yumurta çikolatayı çok severim ama oyuncaklarıma kıyamam =)

  13. SEMYIL
    SEMYIL

    Asyacım çok neşeli olmuş. herhalde kızının oda kapısınakoayacaksın değilmi? yoksa daire kapısına koyarsan yanlışlıkla !!!! yolunu kaybedebilir!!!!bu arada sen nasılsın iyileşebildin mi?

  14. Kapkaracamdankelebek
    Kapkaracamdankelebek

    harika bir fikir tebrikler.kapı süsünü hediye ettiğiniz minik eminim bayılmıştır bu hediyeye:) ellerinize sağlık.

  15. Noblesse
    Noblesse

    harika olmuş, eline, fikrine sağlık, çok çok güzel, cıvıl cıvıl.

  16. birdost71
    birdost71

    çok güzel fikir .

  17. kriizantem
    kriizantem

    Çok sevimli olmuş ya, bende de birikti bu lanet oyuncaklar, yapıp da hediye etsem ne güzel olur:) İyi fikir..

  18. asyayaren
    asyayaren

    hndylmz öncelikle üye olma tarihine bakmadan hoş geldin emek istiyorum. ilk defa karşılaştık sanırım:)) beğenmene tşk ederim. ama bence koleksiyonunun bir kısmına olsun kıy :))*******************************************küçükgüneş tşk ederim*******************************************nalan abla evet tanıyorsun sen beni artık:)) uydurukçu kaydırıkçı malzemeyi almaktan çok elimdekilerle fikrimin gelipte yapmak çok daha hoşuma gidiyor. aslında piyasadan daha orjinal ürünler alıp bişiler tasarlamak istyorum ama burda bulamadığımdan şevkim kırılıyor:(tşk ederim beğendiğin için.*******************************************pelos yok hayır oynamıyolar. bana gelenler de artık şaşırmıyor biliyor musun?nerde tuhaflıklar varsa yapıyorum da:)) çocuklarda aksine koparmıyo kapılarında durması hoşlarına gidiyor.*******************************************fiamma evet yeniden değerlenmesi hoş oluyor. dediğim gibi atsan atılmıyo satsan satılmıyo. köşe bucakdan çıkıp sinir bozacaklarına bir işe yarsınlar değilmi?:))*******************************************dshandmade denemeni tavsiye derim:)))*******************************************sergun tşk ederim :)) evet çoğu tanıdıkdır mutlaka.:))********************************************minnosum sende hoş geldin öncelikle beğenmene sevindim:))********************************************alone evet bu daha canlı oldu diğeri acemi işiydi uydurmuştum. gerçekten bunun yanında çok kötü kaldı:))kızım yenisini istiyor zaten biriksinde. elimizden geldiği kadar o yumurtalrdan almıyoruz yaa evde ürüyolarmıdır nedir birikiyo yine de:))******************************************neduk ablam aman dokunma sen seninkinin koleksiyonuna:)) o böyle daha mutlu vesselam:))*****************************************esinsel abla tşk ederim:))*******************************************yalnızben83 hoşgeldin sanıırm akranız:))tşk ederim beğenmenize********************************************betula inan bende benim olsa kıyamam ama varya o kadar çok etraftan çıkıyorki savurup savurup atasım geliyo. e onada kıyamıyorsun :))ne olacak halimiz böyle bilmem:S*******************************************semyıl abla yok kıızmın değil kıızmın arkadaşının kapısına koyduk. dış kapıya mı aman! yok. 2 sene önceydi sanırım yaklaşık kötü mötü yapıp astımda sabaha yerinde yeller esti:))********************************************kapkapkapkapkap:DDD evet hemde nasıl:)) kap valla bakmadan yazamadım öcür:DDD***************************************noblese,birdost,krizantem,çok tşk ederim :))arkadaşlar çok uuzn oldu bu yanıt biliyorum :) bir kaç cümle daha yazıp çıkıcam:)) çalışmayıp evde olduğum gece geç yatıp öğleye yakın kalkıp öğleden sora kızımın ve sınıfındakilerinin folklor gibi müsamere çalışmalarına gittiğim ve okul çıkışı dersti yemekti misafirdi bulaşıkdı derken vakit bulamayıp buraya gelemdiğim için çok üzgünüm:((çok şükür iyileştik kıızm ve ben . kum dökme ile biraz sorunum var ama oda geceçek inşpc ime bloğuma marifet aileme daha çok vakit ayırmak umuduyla ben kaçıyorum hepinizi çok çok öpüyorum. yapışkanlsındanmuucksssss şlappppsss:))))

  19. sesiber
    sesiber

    Ben çocuk olsam alıp kaçarım bu güzelliği. Eve gidip yatağın altına, dolabın içine girip gizli gizli oynarım.

  20. asyayaren
    asyayaren

    çok hoşsun sesiber. benim kız artık çocukluktan çıkıyor yavaş yavaş da onunda çoktan dekor gözü açılmaya başladı bile:))

  21. 38ela
    38ela

    çoooooooook begendim valla tebrik ederim .dur bende ogluşumun oyuncaklasrından yapayım zaten ortada durmaları sinir bozuyo;)))

  22. topserp

    cok yazik yaa.türkiyede neden böyle oluyor.burada sokak kapisinin üstüne önüne istedigimiz süsleri koyabiliyoruz.pahali olsun olmasin hic kimse elini bile sürmüyor.bu arada gercekten cok eglenceli bir kapi süsü olmus.fikrinizi tebrik ederim canim.

  23. btugan

    ellerine sağlık dilekcim.çok şirin olmuş.bizdede çok tüketilir o çikolata ama benim kız malesef hep kırıyor hiç biriktiremedik.

  24. asyayaren
    asyayaren

    38elatopserpbtugançok teşekkür ederim beğeniniz için :)))gerçekten çok hoş şeyler çıkıyo ortaya bu süslerle

  25. akoni
    akoni

    harika olmuş, ellerine sağlık.. off yaaa yeğenimin vardı, toplamaktan bıktığım için bir çoğunu attım..

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?