YUMURTADAN ÇIKAN OYUNCAKLARLA KAPI SÜSÜ YAPTIM…

-

Sürpsiz yumurtalardan çıkan oyuncaklardan yin kapı süsü yaptım

25 yorum gelmiş

  1. hndylmz

    çok hoş olmuş..benim de süpriz yumurta oyuncak koleksiyonum var.100 tane vardır sanırım:) ama kıyamam ben:))

  2. nalana

    yazının başlığını görünce bunu asya tapmıştır dedim ve öyleymiş:)))tarzını ve seni tanıyorum.nasılsın

  3. fiamma1

    Harika olmuş Asyayaren,ellerine sağlık:) çok hoş durmuş:)iyi bir yeniden değerlendirme projesi olmuş:))

  4. sergun

    :)) çoook eğlenceli olmuş ellerine sağlık. benim de var birsürü oyuncağım, hatta seninkiler arasında kimisi tanıdık geldi :)

  5. betula

    Çok eğlenceli bir çalışma olmuş ellerine sağlık… yumurta çikolatayı çok severim ama oyuncaklarıma kıyamam =)

  6. SEMYIL

    Asyacım çok neşeli olmuş. herhalde kızının oda kapısınakoayacaksın değilmi? yoksa daire kapısına koyarsan yanlışlıkla !!!! yolunu kaybedebilir!!!!bu arada sen nasılsın iyileşebildin mi?

  7. asyayaren

    hndylmz öncelikle üye olma tarihine bakmadan hoş geldin emek istiyorum. ilk defa karşılaştık sanırım:)) beğenmene tşk ederim. ama bence koleksiyonunun bir kısmına olsun kıy :))*******************************************küçükgüneş tşk ederim*******************************************nalan abla evet tanıyorsun sen beni artık:)) uydurukçu kaydırıkçı malzemeyi almaktan çok elimdekilerle fikrimin gelipte yapmak çok daha hoşuma gidiyor. aslında piyasadan daha orjinal ürünler alıp bişiler tasarlamak istyorum ama burda bulamadığımdan şevkim kırılıyor:(tşk ederim beğendiğin için.*******************************************pelos yok hayır oynamıyolar. bana gelenler de artık şaşırmıyor biliyor musun?nerde tuhaflıklar varsa yapıyorum da:)) çocuklarda aksine koparmıyo kapılarında durması hoşlarına gidiyor.*******************************************fiamma evet yeniden değerlenmesi hoş oluyor. dediğim gibi atsan atılmıyo satsan satılmıyo. köşe bucakdan çıkıp sinir bozacaklarına bir işe yarsınlar değilmi?:))*******************************************dshandmade denemeni tavsiye derim:)))*******************************************sergun tşk ederim :)) evet çoğu tanıdıkdır mutlaka.:))********************************************minnosum sende hoş geldin öncelikle beğenmene sevindim:))********************************************alone evet bu daha canlı oldu diğeri acemi işiydi uydurmuştum. gerçekten bunun yanında çok kötü kaldı:))kızım yenisini istiyor zaten biriksinde. elimizden geldiği kadar o yumurtalrdan almıyoruz yaa evde ürüyolarmıdır nedir birikiyo yine de:))******************************************neduk ablam aman dokunma sen seninkinin koleksiyonuna:)) o böyle daha mutlu vesselam:))*****************************************esinsel abla tşk ederim:))*******************************************yalnızben83 hoşgeldin sanıırm akranız:))tşk ederim beğenmenize********************************************betula inan bende benim olsa kıyamam ama varya o kadar çok etraftan çıkıyorki savurup savurup atasım geliyo. e onada kıyamıyorsun :))ne olacak halimiz böyle bilmem:S*******************************************semyıl abla yok kıızmın değil kıızmın arkadaşının kapısına koyduk. dış kapıya mı aman! yok. 2 sene önceydi sanırım yaklaşık kötü mötü yapıp astımda sabaha yerinde yeller esti:))********************************************kapkapkapkapkap:DDD evet hemde nasıl:)) kap valla bakmadan yazamadım öcür:DDD***************************************noblese,birdost,krizantem,çok tşk ederim :))arkadaşlar çok uuzn oldu bu yanıt biliyorum :) bir kaç cümle daha yazıp çıkıcam:)) çalışmayıp evde olduğum gece geç yatıp öğleye yakın kalkıp öğleden sora kızımın ve sınıfındakilerinin folklor gibi müsamere çalışmalarına gittiğim ve okul çıkışı dersti yemekti misafirdi bulaşıkdı derken vakit bulamayıp buraya gelemdiğim için çok üzgünüm:((çok şükür iyileştik kıızm ve ben . kum dökme ile biraz sorunum var ama oda geceçek inşpc ime bloğuma marifet aileme daha çok vakit ayırmak umuduyla ben kaçıyorum hepinizi çok çok öpüyorum. yapışkanlsındanmuucksssss şlappppsss:))))

  8. sesiber

    Ben çocuk olsam alıp kaçarım bu güzelliği. Eve gidip yatağın altına, dolabın içine girip gizli gizli oynarım.

  9. asyayaren

    çok hoşsun sesiber. benim kız artık çocukluktan çıkıyor yavaş yavaş da onunda çoktan dekor gözü açılmaya başladı bile:))

  10. 38ela

    çoooooooook begendim valla tebrik ederim .dur bende ogluşumun oyuncaklasrından yapayım zaten ortada durmaları sinir bozuyo;)))

  11. cok yazik yaa.türkiyede neden böyle oluyor.burada sokak kapisinin üstüne önüne istedigimiz süsleri koyabiliyoruz.pahali olsun olmasin hic kimse elini bile sürmüyor.bu arada gercekten cok eglenceli bir kapi süsü olmus.fikrinizi tebrik ederim canim.

  12. ellerine sağlık dilekcim.çok şirin olmuş.bizdede çok tüketilir o çikolata ama benim kız malesef hep kırıyor hiç biriktiremedik.

  13. akoni

    harika olmuş, ellerine sağlık.. off yaaa yeğenimin vardı, toplamaktan bıktığım için bir çoğunu attım..

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Prensli çocuk odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse kırmızı kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı süslemeli bebek hediyelikleri

| | 0 Yorum

Donald Daisy keçe kapı süsü

| | 0 Yorum

Atlı kapı süsü

| | 0 Yorum

Büyük boy denizci kapı süsü

| | 0 Yorum

Kız bebekler için lüks kapı süsü

| | 0 Yorum

Arabalı kapı süsü

| | 0 Yorum

İsme özel prenses kapı süsü

| | 0 Yorum

Gemili lüks kapı süsü

| | 0 Yorum

Beşiktaş temalı kapı süsü

| | 0 Yorum

Gemili korsanlı kapı süsü

| | 0 Yorum

İnci pencereli balerin kapı süsü

| | 0 Yorum

Kelebek balerin kapı süsü

| | 0 Yorum

Maymunlu safari kapı süsü

| | 0 Yorum

Prensesli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Mahçup güneşli denizci kapı süsü

| | 0 Yorum

Smokin kapı süsü

| | 0 Yorum

Dolgu harf denizci kapı süsü

| | 1 Yorum

Yağmurlu keçe kapı süsü

| | 0 Yorum