YUMURTADAN ÇIKAN OYUNCAKLARLA KAPI SÜSÜ

-

İşte izinde yaptığım marifetlerden biri daha.Önce işe kızıma sürpriz yumurtalardan çıkan oyuncakları toplatmakla başladım. Sonra tek eşi kalmış olan tahta çanta sapını gazete kağıdı ile kapladım dolgun durması için. Sonra şerit halinde kestiğim ince beyaz penye yi sararak halkayı kapladım .Sonra gelişi güzel halkanın etrafına kızımla birlikte silikonla yapıştırdık.Hem böcükler ortadan kalktı hem de kızımla harika vakit geçirmek için faaliyet oldu.Arkadaşımda evindeki böcüklerden topladı verdi onarada yapılacak bekliyor. En son olaraka kızımın oda kapısına astık….

kapı süsü
kapı süsü

12 yorum gelmiş

  1. asyayaren

    tşk ederim embircim iin 8 gündü ama 10 güne uzadı hatta o ara deprestim yaaaa işimi kaybettim sanırsam diye:))beğendiğin için tşk ederim

  2. 1gece

    Çocuklar bu oyuncakları seviyorlar ama ilk bir kaç gün sonra bıkıyorlar herhalde. Sonra evin her tarafından bir parça çıkıyor. Bence böyle hem ortalıktan toparlanmış hem de hoş bir görüntü oluşturmuş.

  3. orgueli

    Harika bir iş çıkartmışsınız kızınla tebrikler. Bende de var böyle oyuncaklar @çocuklaçocuk demekki atmaya kıyamıyoruz.

  4. asyayaren

    örgüeliçocukla çocuk1gecebeğenmenize sevindim arakadşımın da yapılacak poşette duruyor oda bitsin onuda yayınlarım

  5. nrhnmrl

  6. lilacsmell

    harika olmuş Asyacım ellerine sağlık,bu yaşıma rağmen arada alırım sürpriz yumurtalardan o yüzden var evde bir sürü deneyeyim ben de :))

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Pembe balkabağı kapı süsü

| | 0 Yorum

Gökkuşağı keçe kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçe kuşlu pano

| | 2 Yorum

Prensli çocuk odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Atlı kapı süsü

| | 0 Yorum