10 birbirinden güzel örgü lif yapılışı

-

Örgü lifleri çoğumuz seviyoruz. Hem kullanışlı oldukları hem de çabuk bittikleri için ideal örgü çalışmaları oldukları da kesin. Banyolarımızı süsleyen örgü / tığ işi liflerden 10marifet’teki 10 tanesini derledik, “lif nasıl yapılır?” diye soranlara da bir kaynak olsun istedik.

1. Kasnakta lif yapımı. Eğer örgü konusunda acemi iseniz bu kasnak lif sizin için biçilmiş kaftan. Sonuç da gerçekten çok güzel. NASIL YAPILIR?

kasnakta-lif-nasil-yapilir

2. Biraz tığ işi biliyorsanız rahatça yapabileceğiniz yumuşacık bir lif. Günlük kullanım için ne kadar ideal. NASIL YAPILIR?

beyaz-tig-isi-lif-nasil-yapilir

3. Fıstık örnekli çok cici, çok yumuşak bir lif yapımına geldi sıra. Mavi renklii kullanışlı bir lif modeli. NASIL YAPILIR?

mavi-renkli-fistik-ornekli-lif-nasil-yapilir

4. Eski bir havludan fırfırlı bir lif yapmaya ne dersiniz? Fikir gayet güzel. NASIL YAPILIR?

lif-modelleri-pembe-havludan-firfirli-lif-yapimi

5. Çeşitli desenlerde lifler örüyorsunuz, yeni modeller için şablon mu arıyorsunuz? O zaman bu yazıya buyrun: LİF ŞABLONLARI.

lif-sablonu-cam-agaci

6. Kendi yapacağınız basit bir kasnakla da kolayca lif yapabilirsiniz. NASIL YAPILIR?

kasnakla-basit-lif-yapimi

7. Örnek basit, sonuç güzel. Yine tığ işi, kullanışlı bir lif modeli. NASIL YAPILIR?

basit-ornekli-tig-isi-lif-yapimi

8. Bu modelin yer aldığı yazımızda anlatım ve tarif yok ama kendisi çok güzel bir örnek olarak karşımızda. Renkleri capcanlı. Burada.

koseli-kirmizi-sari-minik-cicekli-orgu-lif-modeli

9. Başka bir canlı renkli, altıgen örgü lif modeli. Yeşilli beyazlı, net ve güzel bir lif örneği. Burada.

lif-modelleri-yesil-beyaz-altigen-orgu-lif

10. Çocuklar banyoya neşeyle girsin diye canavarlı lif koyabilirsiniz duşun yanına. NASIL YAPILIR?

havludan-canavar-seklinde-lif-nasil-yapilir

shane

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın