10marifetli Instagram konukları: hobikahve

-

kuculen-kagit-ile-kiz-ve-kalp-bros

Instagram hesabındaki işlerini çok beğendiğimiz yeni bir marifetli arkadaşımız daha oldu: hobikahve. Çeşitli tekniklerde cici işler yapan ve zevkli bir şekilde fotoğraflayan arkadaşımızın sayfasından bazı çalışmalarını derledik ve buradan da paylaşmak istedik. Örneğin en yukarıda gördüğünüz yaka broşları küçülen kağıt ile yapılmış. Küçülen kağıt nedir, nasıl bir malzemedir, nasıl kullanılır, onda dair bir yazı ve video da hazırlayacağız yakında, yeri gelmişken söyleyelim. Siz de o arada bu cici broşlara göz atın. Bu kalpli ve minik kızlı broşlar harika, hemen aşağıdaki renkli küçük kızlar da yine küçülen kağıt ile çizimi yapılıp hazırlanmış broşlar. Harika değil mi?

kuculen-kagit-ile-cizim-bros-modelleri

Bir güzel kız çizimi de gözümüzü gönlümüzü şenlendirdi, paylaşmadan edemedik; pembiş saçlı, ne hoş değil mi?

kucuk-sevimli-cizim-kiz-motifi

Çivilerle yapılan desenler ve aralara ipler gerilerek hazırlanan çivi panolar çok hoşumuza gidiyor. Bu da kırmızı iplerle ve çivilerle hazırlanmış bir ahşap pano; etrafında da kırmızı bir çerçeve var. Süper olmuş.

kendin-yap-civili-yun-ip-kalpli-pano

taslarla-kucuk-ask-panosu-kendin-yap

Mini mini beyaz taşlar, halat iplere konan sevimli kuşlara dönüşmüş ve pembe çerçeve içinde yerlerini almışlar. Topladığı küçük taşlarla ne yapacağını bilemeyenler için harika bir fikir. Evinizde dekoratif olarak da çok ilgi çekici duracağı gibi harika bir de hediye fikri bize sorarsanız.

taslarla-kus-pano-calismasi

Screen Shot 2016-04-04 at 15.52.08

Çivi sanatının bir başka çok sevimli örneğini bu mavi bulutlu ve renkli damlalı panoda görüyoruz. Çivi panoları seviyorsanız bu tarz sade modellerden ilham alarak siz de deneme yapabilirsiniz.

kendin-yap-civi-ip-pano-bulut-yagmur

Bir başka çivi pano çalışması daha. İpler bu kez çok katlı kullanılmış ve daha enli bir yapı elde edilmiş. Buradan hareketler kurdele de kullanabileceğimizi hesap edebiliriz. Ne güzel fikir.

civi-pano-calismasi-ornegi

Bir güzel çizim daha, mis gibi kahve kokusu geliyor insanın burnuna…

cay-bardagi-kaligrafi-cizim

Keçe işlerden de geri kalmıyor marifetli arkadaşımız. Bu mor keçe kutu içindeki minik pembe kutular epey minik ıvır zıvırı derli toplu tutmaya yarar bir organizer olmuş; keçeden çekmece içi düzenleyici.

kutu-organizer-duzenleyici-pembe-kece-kutu

Bu eflatun kalın keçe kutu da harika görünüyor. Üzerinde de ince keçeden zarif bir çiçek süslemesi var. Kutunun kenarlarına mor şeritler geçilmiş ve bu da işi ayrı bir boyuta taşımış. Çok iyi bir fikir.

cicekli-eflatun-kece-kutu-el-yapimi

Çok eskiden yaptığı makrome duvar süsünü de paylaşmış hesabında hobikahve… Ne kadar güzel değil mi? Sizi de eskilere götürdü mü?

boncuklu-el-yapimi-makrome-pano

klasik-yuvarlak-dantel-sehpa-ortusu

Bunlar gibi zevkli kareler ve ilham alabileceğiniz birçok el yapımı çalışma için bu hesabı takibe alın isteriz: hobikahve

Bir Cevap Yazın

shane

El emeğim Mevlana filografik tablo

| | 2 Yorum

10marifetli Instagram konukları: vavtherapy

| | 0 Yorum

Filografi Atatürk portresi

| | 0 Yorum

İğne ve ipliğin aşkı – filografi örnekleri

| | 0 Yorum

Çivi, iğne ve ipten portre (filografi)

| | 3 Yorum

Çivi ve iplerden portre çalışması

| | 5 Yorum

Filografi portre çalışması

| | 2 Yorum

Filografi ve rölyef örnekleri

| | 1 Yorum

Uçan balon duvar tablosu

| | 0 Yorum

Teldeki kuşlar filografi duvar süsü

| | 0 Yorum

Gerçek püsküllü fesli tablo

| | 8 Yorum

Etkileyici filografi çivi sanatı tablo örnekleri

| | 8 Yorum