Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

-

el-yapimi-oyuncak-araba-modelleri
Oyuncak arabalar özellikle erkek çocukların ilgisini çekiyor tabii. Oyuncakçılardan da satın alabileceğiniz pek çok oyuncak araba modeli var elbet, ama çocuklarını kanserojen olmayan sağlıklı oyuncaklarla oynatmak isteyen aileler için dışarıda satılan ve katkı maddesi bol modeller yerine kendi yapmış oldukları, yıkanabilir oyuncaklarla oynatmak çok daha tercih edilir bir yöntem. Biraz da el işi ile aranız iyi ise çocuklarınız için oyuncak yapmamanız için bir sebep yok. Keçe, örgü, tığ işi, amigurumi, kağıt oyuncak arabalar arasından beğendiğiniz modeli örnek alarak siz de yapmayı deneyebilirsiniz.

kece-oyuncak-arabalar-sari-kar-kureme-araci
Keçeden yapılmış sarı kar küreme aracı ile oynamayı kim istemez ki mesela?

orgu-oyuncak-araba-amigurumi-modelleri
Örgü oyuncak arabalar zaten her daim çok tombiş çok tatlişler. İçleri boncuk elyaf dolgulu amigurumilerin en güzel özellikleri ise yıkanabilir olmaları.

orgu-oyuncak-araba-amigurumi-sari-taksi

orgu-modelleri-kirmizi-amigurumi-oyuncak-araba

orgu-oyuncak-araba-orgu-modelleri

tuvalet-kagidi-rulosundan-araba
Keçedir, yündür uğraşamam ben anlamam diyenler için kağıt işlerini önerebiliriz. Tuvalet kağıdı rulolarını değerlendirmek için de pek hoş bir fikir. Biraz kağıt, rulo, makas ve boya ile olur bu iş : )

kibrit-coplerinden-el-arabasi-minyatur-maket
Kibrit çöpleri ile de böyle sevimli minyatür el arabaları yapabilirsiniz tabii ki!

kece-araba-yolu-oyuncak-dunyasi
Arabaları yaptınız, e nerede oynayacaklar peki? Onlara bir de araba yolu lazım değil mi? Keçe ile harikalar yaratabilirsiniz!

Bir Cevap Yazın