Pazar, Ocak 22, 2017
Ajurlu bebek çorabı patik örgüsü

Ajurlu bebek çorabı patik örgüsü

0
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

ajurlu-bebek-corabi-patik-orgusu-anlatimli-bebek-orguleri-1
Benim minnacık ayaklı kızımın çorap patikleri olacak inşallah, 50 günümüz kaldı. Çok heycanlıyım çok, ilk kez anneliği tatmak, kucağıma almak için sabırsızlanıyorum, Allah herkese bu güzel duyguyu tatmayı nasip etsin sevgiyle kalın :*

MALZEMELER:
İp: alize happy baby
Şiş: 2buçuk numara

PATİK ÖRGÜSÜ 
50 ilmekle başlıyoruz.
10 sıra haroşo örüyoruz. Şimdi bu sırada 5 delikli ajur örneğimize geçiyoruz. Aynı zamanda burun kısmını oluşturmaya başlayacağız.
İlmeklarimizi belirliyoruz. 20 ilmek yan taraf, 10 ilmek burun kısmı, 20 ilmek diğer yan taraf için
Yan taraftaki ilmeklerim 10 ilmek kalasıya kadar eksiltiyoruz. Böylelikle burun kısmı oluşmuş oluyor. Elimizde 30 ilmeğimiz kalıyor.
Bu sırada 2 harosa örüp delik uyguluyoruz, sıra sonuna kadar bu şekilde devam ediyoruz. 4 sıra haroşo örüp kapatıyoruz.

ajurlu-bebek-corabi-patik-orgusu-anlatimli-bebek-orguleri

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: