Pazartesi, Aralık 5, 2016
Artık keçelerden kitap ayracı yapımı (anlatımlı)

1

keçelerden kitap ayracı yapımı
Önce bir parça keçe kesiyoruz. Uzunluğu ve inceliği tamamen size kalmış
Sonra parça keçelerimizi rastgele yerleştirip yerlerini unutmamak için iğneliyoruz.
Sıcak silikonla yapıştırıyoruz. Daha sağlam olsun derseniz dikebilirsiniz.
Sonra dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Ben keçeden yaptığım püskülle süsledim ayracımı.
Ve ayracımız hazır

keçelerden kitap ayracı yapımı

keçelerden kitap ayracı yapımı

keçelerden kitap ayracı yapımı

keçelerden kitap ayracı yapımı

keçelerden kitap ayracı yapımı

Paylaş
digdem12
Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş...Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma...Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette... :)