Brezilya nakışı ile bebek yeleği süsleme

-

brezilya-nakisi-suslemeli-orgu-bebek-yelegi
Örgü yelek ve brezilya nakışının kardeşliği… Modelsiz düz bir örgü yeleğe brezilya nakışı ile nasıl farklı bir hava katıldığını görmenizi istedim. Bir saksıdaki birkaç minik çiçek ve mor çimenler, tatlı bir kız bebeğin yeleğini süsledi. Annesi ördü, kızı işledi :) Torununa da giymesi düştü. Ayrıntılı görsel anlatım için bloguma beklerim. Bu beyaz örgü yeleği, düz örgü ile örüldü. Düz örgü nasıl örülür, kol için eksiltme nasıl yapılır, kapama nasıl yapılır, lastik nasıl örülür, bunların hepsini 10marifet videolarında izleyebilirsiniz. 10marifet arama kutusuna video: örgü yazmanız yeterli. Tüm başlıkları göreceksiniz, mutlaka işinize yarayacaktır. Düz örgü ile örülen bu sade, beyaz örgü bebek yeleği, şirin düğmelerle süslendi. Daha sonra üzerine brezilya nakışı minik çiçek buketleri işlendi. İşlemenin nasıl yapıldığını aşağıdaki resimlerde görüyorsunuz. Basit brezilya nakışı ile, iğneye dolanan iplerin örgüye batıp çıkması ile çiçekler oluşturuldu. Çiçek sapları basit iğne ardı nakış yöntemi ile işlendi. Umarım beğenmişsinizdir ve açıklayıcı olmuştur.

brezilya-nakisli-orgu-bebek-yelegi

brezilya-nakisi-islemeli-orgu-bebek-yelegi

brezilya-nakisi-islemeli-orgu-bebek-yelegi-suslemesi

Bir Cevap Yazın

dikisburda

Dikiş, örgü, el işi, anne ve bebek, çeşitli hobiler, vs. Kısaca yapmaktan ve üretmekten mutlu olduğumuz her şeye dair.

Pembe bebek yeleği ve bandanası

| | 1 Yorum

Harika örgü bebek yelekleri – cicibebekler

| | 0 Yorum

Dantel detaylı örgü bebek yelekleri

| | 3 Yorum

Bebek yelek modelleri, örgü örnekleri

| | 1 Yorum