Deniz temalı vazo yapımı

-

deniz temalı vazo yapımı

deniz temalı vazo yapımı
Evde bulunan vazo ya da kase türü cam bir obje.

deniz temalı vazo yapımı
Deniz ya da akvaryum kumu. Akvaryumum olduğu için bulmak sorun olmadı.

deniz temalı vazo yapımı
100 Kat Vernik – resin

deniz temalı vazo yapımı

Deniz yıldızı, deniz kabukları, minareler ve eğer varsa yengeç kabuğu :) Burayı anlatmadan geçmek istemiyorum. Vampir yengeç besliyoruz. Fotoğrafta gördüğünüz de yengeç ölüsü değil sadece kabuğu. Yengeçlerin kabuk değiştirme zamanları oluyor. Genellikle attıkları kabuklarını yiyorlar ama bu sefer bir tane yenmemiş bulabildim. Onu da kullanmak istedim. 100 kat vernik uygulaması sırasında kabuğun içi boş olduğu için yüzeye çıktı, batırmak isterken de kendisini kırdım. Fikir vermesi açısından da malzeme listesinden çıkarmadım. İçini silikon ile doldurmayı akıl etseydim belki şu an düşündüğüm yerde olabilirdi.

deniz temalı vazo yapımı
Çeşitli taşlar ve boncuklar.

deniz temalı vazo yapımı
En alta kum gelecek şekilde kendi zevkimize göre objeleri yerleştiriyoruz. Taşları ve boncukları biraz kuma gömerseniz daha gerçekçi bir görüntü elde edebilirsiniz.

deniz temalı vazo yapımı

deniz temalı vazo yapımı

100 kat vernik – resin nasıl uygulanır?

Daha önce 100 Kat Vernik (resin) kullanmamış olanlar için ufacık değineyim. Kesinlikle zor değil. Ben de kısa bir süredir kullanıyorum. 100 Kat Vernik kutusu içerisinde iki ayrı şişe bulunuyor. Vernik ve sertleştirici olarak. Bütün şişeyi kullanmak zorunda değilsiniz. Örneğin yarısını kullanacaksanız, her iki şişenin de yarısını dökmelisiniz. Bir çubuk yardımıyla, çubuğun ucu kavanozun dibine değecek şekilde hava kabarcığı oluşturmadan yavaşça, yaklaşık olarak beş dakika karıştırıyorsunuz. İlk başta hafif bulanık olan sıvı karıştırdıkça şeffaflaşıyor. Tamamen şeffaflaşınca da objenin üzerine döküyorsunuz. Hava kabarcıkları illa ki oluyor. Çakmak yardımıyla ateşi sıvının üzerinde gezdirerek baloncuklardan kurtulabilirsiniz.

deniz temalı vazo yapımı

100 Kat Vernik uygulamasından sonra bu şekilde oluyor.

deniz temalı vazo yapımı

deniz temalı vazo yapımı

Bu da deniz temalı vazonun bitmiş hali. Son derece dekoratif ve şık oldu. Özellikle yazın balkon ve bahçelerde çok hoş duracaktır.

5 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

jujutasarim

Resin tekniği ile yapılmış kolye modelleri

| | 0 Yorum

Rengarenk bilezikler

| | 8 Yorum

Gelincik resin kolye

| | 4 Yorum

Semazenler

| | 4 Yorum

Gazoz kapağı içinde resin çalışması

| | 0 Yorum

Mavi çiçekler

| | 8 Yorum

Resin denemelerim

| | 8 Yorum

El Yapımı Resin Küpeler

| | 4 Yorum

Özel Tasarım Kolyeler ve Yüzükler

| | 11 Yorum

Osmanlı Seri

| | 4 Yorum

POLİMER KİL-RESİN

| | 5 Yorum