Cuma, Aralık 9, 2016
Gümüşlükten TV ünitesi yapımı (diy)

Gümüşlükten TV ünitesi yapımı (diy)

2

kendin-yap-mobilya-yenileme-tv-unitesi-nasil-yapilir-1
Evet başlık biraz garip gelebilir ama olay tamamiyle böyle cereyan ediyor. Bir önceki yazımda istenmeyen konsoldan bahsetmiştim ya, işte bu gümüşlük de o konsolun kardeşiydi.

Evet gümüşlüğün önceki hali tam da böyleydi :) Yan tarafının dikey kısmı da şaraplık ve kadehlikti.
Balkonda atıl durduğundan yeni eve götürmeyecektik. Ancak atmak olayı hiç içimden gelmediği için kıyamadım.
Burada shane’nin gifleri modunda olabilirim :D ;)

Ardından oturma odasına tv ünitesi yapma fikri gelince atma fikri çoktan tarih olmuştu bile!

*İşe ilk önce soldaki dikey ve en sağdaki yan kısmı kesmekle başladım. Dekupaj testeresi buradaki en büyük yardımcım oldu!

*Ardından boya yapacağım için güzelce zımparaladım :) Ki buradaki toz bulutu annem için kabus dolu anların yaşanmasına neden oldu :)

*Yine polisan matrix x1 ile kapana dek boyadım. 4 kat bunda da yeterli oldu.

*Sıra geldi ayakları boyayıp monte etmeye. Ben ayakları tesadüf eseri bulduğum bir tornacı dükkanından aldım. Her ilde bir yerlerde kesinlikle vardır.

*Ayakları da 2 kat boyadım, boya işini böylece bitirmiş oldum. :)

*Ahşap aplikleri bu kez ayrı boyayıp sonradan monte ettim. Çok daha güzel sonuçlar elde ettim.
*Kulpları Koçtaş’tan aldım.
*Vernik olarak da Polisan’ın sprey mat verniğini kullandım.

Gönderilmekten son anda kurtulan mobilya yine en sevdiğimiz bir parçaya dönüştü.
Bunun adına bakmak-görmek mi dersiniz, yaratıcı bir diy çalışması mı dersiniz ne dersiniz bilmiyorum ama kesinlikle yapılamayacak işler değiller :) Sadece biraz acele etmemek ve güzel düşünmek gerek.
Herkese sevgiler!

İnstagram: ifyouwanttobeall

Blog: ifyouwanttobe

2 YORUMLAR

  1. bunlar hep ders çıkarılacak hikayeler. at gitsin deyivereceğimiz nesnelere biraz daha derin bakmakla neler neler oluyor işte, görüyoruz. bu arada yazıda adım da geçivermiş ;)

  2. @shane sensiz olur mu hiç? : ) Gözümde canlanıyor giflerin. Atmak en kolayı, ama en güzeli dönüştürebilmek… Bende elimden geleni yapıyorum, çok teşekkür ederim. :))