İğne oyasından çiçekli havlu kenarı yapımı

-

iğne oyasından çiçekli havlu kenarı yapımı (2)

Merhabalar herkese. Yine bir havlu modeli ile karşınızdayım. İğne oyası sevenler vardır. Bu havlumu sizlerle paylaşıyorum. Basit ama şık bir iğne oyası ile havluma renk kattım diyebilirim. Bu arada çok teşekkür ediyorum, bu ayın marifetlisi etkinliğinde havlu kenarı olması bilmediklerimi öğrendiğim bir ay olmasını sağladı. Hadi bakalım siz de bilgilerinizi tazeleyin ve öğrenin. İğne oyalı havlu kenarı yapımı aşamalarına geçelim o zaman. Öncelikle yine havlumuzun kenarına zürafa geçmekle işe başladım. 2. aşamada zürafanın üzerine 4’lü çiçek yaptım. Çiçeği tamamlayınca sağ tarafından zürafa sayıp 2 pırpır yaptım. 2. pırpırın üzerine battım tekrar 2’li pırpır yaptım. Toplamda 4’lü yaprak olacak. Sonuncuyu yapmadan önce çiçeğin içinden geçirip, sonra batıp tamamladım. Tüm bu aşamaları aşağıda adım adım resimler halinde görüyorsunuz. Dikkatli bir şekilde takip ederek siz de yapabilirsiniz. 10marifet videoları arasında iğne oyası nasıl yapılır, başlangıç yapmak için kaynaklar bulacaksınız. Benim profilimde de daha önceki iğne oyası anlatımlarım arasında gezinerek pek çok iğne oyası işine ulaşabilirsiniz.

stargirl

Bir Cevap Yazın