Kağıttan yılbaşı sofra isimliği yapımı

-

kagit-sofra-isimligi-yapimi-1

Fransa’da yaşadığım için Noel ve yeni yıl hazırlıkları karıştı. Aralık tam bir koşturmaca ve hazırlık ayı oldu. Yine de bu yoğunluk içinde 10marifet.org’un Hobium ile ortaklaşa düzenlediği yarışmaya katılmak istedim. Yarışmaya katılan diğer işler birbirinden güzel olsa ve benimkiler onların yanıda belki biraz basit kalsa da gözlerimi kapatıp ben de yarışmaya katılmaya karar verdim :)

Sofra isimliği:

Tamamen kendi uydurmalarımla ortaya çıkan 2 sofra isimlik fikrinden ilki renkli kartonlar ile yapılan bir kutucuk. İçine misafirler için ufak sürprizler veya bonbon koyulabilir diye düşündüm.

Yapılışı:

Önce kendime böyle bir kalıp çizdim. Aslında bunun yarısı yeterdi ama ilerledikçe ortaya çıkan bir fikir olduğu için ilk kalıbım var sadece elimde.

kagit-sofra-isimligi-yapimi-2

Kalıbın yarısını renkli kartonlara kopyaladım. Bir kutucuk için 2 yeşil, 2 kırmızı parça kullandım.

kagit-sofra-isimligi-yapimi-3

Yuvarlak herhangi bir obje ile sivri uçları yuvarlamak üzere işaretleyip kestim ve ardından üstlerine ufak delikler açmak üzere yuvarlaklar çizdim.

kagit-sofra-isimligi-yapimi-4

kagit-sofra-isimligi-yapimi-5

Sivri uçları yuvarladıktan ve ufak delikler açtıktan sonra kalıpta (ilk fotoğraf) kesik çizgilerle gösterdiğim yerlerden katladım.

kagit-sofra-isimligi-yapimi-6

Parçaları birleştirmeden önce süslerini bitirdim. Flamaları hediye paketi kağıtlarının artıklarıyla ve asmak için diş ipi kullandım.

kagit-sofra-isimligi-yapimi-7

kagit-sofra-isimligi-yapimi-8

Kırmızı tarafın üzerine ne yapacağım hakkında bir iki karalamadan sonra ‘iyi yıllar’ ve tabii ki isim yazmaya karar verdim.

kagit-sofra-isimligi-yapimi-9

kagit-sofra-isimligi-yapimi-10

Parçaları içten ve alttan bantlayarak birleştirdim. Deliklerden ip geçirerek kapattım.

Ta-daaa!!.. Kutucuğumuz sofrada isimlik ya da hediye kutusu olarak kullanılmaya hazır.

kagit-sofra-isimligi-yapimi-11

Umarım hoşunuza gitmiştir.

Herkese mutluluk ve barış dolu seneler…

Yarışmadan blogumda bahsettim.

#ödüllü2014yılbaşıyarışması

Bir Cevap Yazın

Turkan

Herkesi her telden çalmak üzere bloguma bekliyorum :) www.resimliseyleratlasi.wordpress.com

Kartondan minik kutu yapımı

| | 0 Yorum

Herkese merhaba, sevimli kurdeleli hediye kutusu yapıyoruz. Bana hediye gelen kutuları atmaya kıyamıyorum, saklıyorum. Şimdi de aynı kutudan hep birlikte yapalım istedim. İlk olarak kutunun çevresinden istediğimiz renkte fon kartonunun üzerine...

Kartondan kolay hediye kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Merhabalar. Minik bir hediye paketi yapıyoruz, ben kraft kağıt tercih ettim. İlk olarak paketi yırtmadan açtım, paketi karton üzerine koyarak kenarlarından çizdim, kestim, hazır paket üzerine bakarak Kraft üzerine katlanılacak kısımları çizdim...

Karton ve keçeden kutu yapımı

| | 0 Yorum

Karton kutuları değerlendirmeye devam. Bu sefer bir karton kutunun kapağını değerlendireceğiz. Kapağın kenarlarını keçeyle kaplıyoruz. Kartonun ölçülerine uygun büyüklükte keçe parçaları kesip silikonla yapıştırıyoruz. Alt kısmına istediğimiz renkte bir karton...

Kartondan kelebekli kutu yapımı

| | 0 Yorum

Herkese merhaba, kelebekli minik bir hediye kutusu yapıyoruz, daha önceden çıkardığım karton şablon ile karton üzerine koyup kopyasını aldım, kestim. Kelebek üzerindeki çentikleri makasla yarıya kadar kestim, daha sonra kelebekleri...

Kağıttan pratik kutu yapımı

| | 0 Yorum

Kurabiyeler, şekerlemeler, cupcake ve türevlerini ikram edebilmek için minicik bir kutu yapıyoruz. Çok kolay çünkü hazır bir kalıp da var : ) İhtiyacımız olanlar: Yukarıda vermiş olduğum ve çıktısını alacağınız...