Perşembe, Aralık 8, 2016
Kahve makinesinden geri dönüşüm dikiş kutusu

0

geri-donusum-fikirleri-dikis-kutusu-yapimi
Daha önce almış olduğum kahve makinesi çalışmıyor. Bundan böyle ve güzel kullanışlı bir şey yapmak aklıma gelmezdi. Düşündüm ki bunu değerlendirebilirim. Öncelikle bu kahve makinesinden nasıl bir şey yaparım diye elime aldım. Bundan olsa olsa dikiş kutusu olur diye düşündüm. Herkes dikiş kutusu yapıyor. Ama benim dikiş kutum farklı olsun istedim ve malzemeleri döktüm ortaya. Arta kalan ne varsa baktım hepsine. Ve sonunda harika şeyler buldum. Birkaç parça bir şey ile ortaya yaratıcı fikirler çıkabiliyormuş. O zaman yapım aşamalarını görelim mi? :)
Malzemelerimiz
Kullanılmayan plastik kahve mekinesi (dilerseniz sizler farklı bir eşya ile yapabilirsiniz)
Parça kumaşlar
Elyaf ya da pamuk
İnce saten kurdele
Bir parça tül
Varsa parça keçe

geri-donusum-fikirleri-dikis-kutusu-yapimi-1
-Kumaşımızı ayarlıyoruz, paylı olarak sonra dikiş makinesinde kurdeleyi iki ucundan bağlamak için kenarlarına dikiyoruz.

-Sonra küçük cep dikmek için parça kumaşlarımızı ayarlıyoruz. Ve makinede kenarlarını kıvırıyoruz.

-Büyük kumaşımızı alıyoruz, dikmiş olduğumuz küçük cepleri büyük kumaşa makinede iki tarafından üst üste gelecek şekilde dikiyoruz. Ve kumaşa monte ediyoruz.

-Bunu bitirdik, şimdi ortasına keçeden kesmiş olduğum kalbi dikiyorum.

-Parça kumaşımızı alıyoruz bunu kenarlarından teğel gibi yaparak büzdürüyoruz, ama ortasına elyaf koymayı unutmuyoruz.

-Kahve makinemize yaptığımız cepli parçayı uçlarından bağlıyoruz. Kapağına da tül parçasını ve dikmiş olduğumuz elyaflı kumaşı yapıştırıcı ile yapıştırıyoruz. İşte bu kadar…

Paylaş
stargirl