Cuma, Aralık 9, 2016
Keçeden minyatür ibrik yapımı

Keçeden minyatür ibrik yapımı

0

keceden-minyatur-ibrik-yapimi-1
Merhaba. Bügün sizlerle sipariş aldığım kapı süsüm için yaptığım keçeden ibriğin yapımını paylaşacağım.

keceden-minyatur-ibrik-yapimi-2
İlk olarak kırmızı keçeden göz kararı biri büyük biri küçük olmak üzere iki dikdörtgen ve iki yuvarlak kestim.

keceden-minyatur-ibrik-yapimi-3
Büyük dikdörtgeni silindir olacak şekilde rulo yapıp silikonla yapıştırdım. Daha sonra ibriğin tabanı olması için büyük yuvarlağı, elde ettiğim rulonun altına yapıştırdım.

keceden-minyatur-ibrik-yapimi-4
İbrikte suyun aktığı boruyu yapmak için kestiğim küçük dikdörtgeni, rulo yapıp silikonla yapıştırdım. Daha sonra bu rulonun bir ucuna daha önceden kestiğim küçük yuvarlağı yapıştırdım. İbriğime yapıştırdığımda eğik durması için rulonun diğer ucunu eğik bir şekilde kestim.

keceden-minyatur-ibrik-yapimi-5
Daha sonra ilk resimde gördüğünüz gibi iki parça daha kestim ve bu parçalardan birini silikon kullanarak ibriğimin sapı olması için yapıştırdım. Diğerini ise üst kısmına tutma yeri olarak yapıştırdım.

keceden-minyatur-ibrik-yapimi-6

keceden-minyatur-ibrik-yapimi-7
Ve resimde gördüğünüz gibi minicik bir ibriğim oldu. İnşallah yapacağım kapı süsünde yerini alacak. Umarım siz de beğenirsiniz. Blogumda ve facebook sayfamda görüşmek üzere. Hoşçakalın.

Paylaş
ebrarinkeceleri