Kolay bebek patiği örgüsü – tarifli

-

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-1
Bebeğinizin ayağını sıcak tutacak bu patik tamamen doğaçlama olup sizin de kolaylıkla örebileceğiniz bir patik :)
ip: Alize Superlana maxi
tığ no: 3,5mm

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-2
15 zincir çekerek tabandan başlıyoruz. Her zincire birer sıkiğne yaparak 14 sıkiğne yaptıktan sonra 14.zincire 4 sıkiğne batıyoruz, fotoğraftaki gibi..

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-3
Geri dönerek sondaki zincire de 4 sıkiğne yapıyor ve birinci sırayı bitiriyoruz.

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-4
İkinci sıraya 1 zincir cekerek başlıyor ve 15 sıkiğne yapıyoruz. 15. sıkiğnede 1 arttırma bir düz bir arttırma yapıyoruz.

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-5
Örmeye devam ederken öbür uçtaki 31. sıkiğnede yine bir arttırma bir düz bir arttırma yapıyoruz ve ikinci sırayıda bitiriyoruz..

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-6
Üçüncü sırada yine aynı şekilde 15. sıkiğnede bir arttırma, bir düz, bir arttırma.. 34. sıkiğnede bir arttırma, bir düz, bir arttırma yapıyoruz ve üçüncü sırada bitiyor..

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-7
Dördüncü sıra 15.sıkiğnede bir arttırma 5 düz, bir arttırma.. 39.sıkiğnede bir arttırma 5 düz bir arttırma yapıyoruz ve tabanımız bitiyor..

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-8
Beyaz ip ile hiç arttırma yapmadan iki sıra sıkiğne yapıyoruz.

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-9
Daha sonraki sırada iki zincir çekip 12 trabzan örüyoruz. 12. sıradan sonra eksiltme yapmaya başlıyoruz yani bir sıra atlayıp sonraki sıraya trabzan batıyoruz.

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-10
Bu şekilde 7 sıra eksiltme yapıyoruz ve sonra trabzan yaparak bu sırayıda tamamlıyoruz..

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-11
Bir sonraki sıraya tekrar iki zincir çekerek başlıyoruz ve 8 tırabzan ördükten sonra tekrar 7 eksiltme yapıyoruz ve sırayı trabzan yaparak tamamlıyoruz..

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-12
Kırmızı ip ile kenarlara sıkiğne giderek patiğimizi bitiriyoruz.

anlatimli-bebek-patigi-orgusu-13
Kurdeleleri anlatmama gerek yok biliyorum.. Sevgiyle kalın, faydalı olabildiysem ne mutlu :)

Bir Cevap Yazın

Farecik bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Ayıcık patik örgüsü – bebek örgüleri

| | 0 Yorum

Paten şeklinde bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Tavşanlı bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Rende modeli bebek patiği örgüsü

| | 0 Yorum