Küçük kızlar için bileklik yapımı

-

inci-boncuk-ve-kumas-cicekli-bileklik-yapimi-1
Benim küçüklüğümde bana öyle el yapımı hediyeler hiç gelmezdi. Bugünün minikleri gerçekten çok şanslı. Zamanında bizim sadece hayal etmekle yetindiğimiz her şeye sahipler. Ama daha güzeli ne biliyor musunuz? Küçükken sahip olmayı hayal ettiklerimin büyük kısmını bugün kendi ellerimle yapma imkanına sahip olmam. Yaptığım bileklik de küçükken sahip olmayı isteyip, ama ancak büyüdükten sonra yapabildiklerim arasında olanlardan.
Malzemelerimiz;
Kumaş çiçek yapmak için beş yuvarlak kumaş parçası, çiçek ve bileklik için türlü boncuklar ve bileklik aparatı. Tabii iğne ve iplik de gerekli.

Öncelikle çiçeğimizi dikiyoruz.

Daha sonra başka bir iğneden sırasıyla aparatımızı, renkli boncuklarımızı geçiriyoruz. Boncuk sayısı çocuğun bileğine göre belirlenecek.

Beyaz inci boncukları ikiye katlayıp ipe önce geçirdiğimiz mor boncuğun içinden geri dönüp geçiriyoruz. Tekrar dönüp iğneyi inci boncukların tam olarak yarısının içinden geçirip yolumuza devam ediyoruz.

İki mor boncuk, bir inci ve yine iki boncuk ekleyip çiçekten geçiriyoruz iğneyi.

Aynı işlemi sondan başa doğru tekrar uygulayıp bitiriyoruz.

Çiçeğin ortasına güzel bir boncuk yapıştırıyoruz. Mini kızlarımız için bileklik hazır. Sevgiyle..

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Tığ işi bileklik örgüsü

| | 0 Yorum

Renkli lastiklerle bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Video: Makrome bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Video: Boncuk lale yapımı

| | 0 Yorum

Taşlı bilezik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklardan bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Üçlü deri bileklik yapımı

| | 2 Yorum