Kumaştan pano yapımı

-

kumas-kasnak-pano-yapimi-1
Uzunca bir aradan sonra herkese tekrar merhaba. Bu uzun arada ben yine sessiz takibe çekildim. Yapılan onca güzel işi hayranlıkla inceledim. Nasıl yapılır videolarında kendimi kaybettim. Beğendiğim çalışmaları arşivledim vs vs. Nihayetinde kumaştan pano yapımı ile buradayım. Bu projeyi bir nevi geri dönüşüm olarak görebilirsiniz. Zira ben bu parça kumaşı bir şey yaparım ki ben bundan kutusundan aldım. Evet, atmaya kıyamadığım bir gün kullanırım diye düşündüğüm her şeyi bu kutunun içinde topluyorum. Siz de yapımı oldukça kolay bu pano ile elinizdeki parça kumaşları değerlendirebilir, evinizde şık bir aksesuar olarak kullanabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Hoşça bakın zatınıza… :)

kumas-kasnak-pano-yapimi-2

kumas-kasnak-pano-yapimi-3
Vidalı nakış kasnağının en içteki halkasını kullanarak, panoda görünmesini istediğiniz alanı seçin. Mümkün olduğunca içteki halkayı ortalamaya çalışın. İki halka arasında 3cm’lik bir mesafe yapıştırma işlemi için idealdir.

kumas-kasnak-pano-yapimi-4
Çizimi bitirdiğinizde kılavuz çizgileriniz ortaya çıkmış olacak.

kumas-kasnak-pano-yapimi-5
Dıştaki kılavuz çizgileri takip ederek kumaşınızı kesin. Vidalı kasnağın içteki halkasını kumaşın altına, dıştaki halkasını da iç kılavuz çizgilerini dikkate alarak kumaşın üstüne yerleştirin. Bu aşamada kumaşın gergin olmasına dikkat edin. Deseniniz ortaya çıkıp yeterliği gerginliği sağladığınızda vidayı takın ve sıkıştıra bildiğiniz kadar sıkıştırın.

kumas-kasnak-pano-yapimi-6
Silikon tabancasını kullanarak kumaşı panoya sabitleyin. Kasnağın üst kısmına silikonu sıkıp kumaşı üstüne kapayın ve elinizle kasnağın iç kısmına doğru kaydırarak kumaşın yanlara da yapışmasını sağlayın. (Bu aşamada eliniz yanabilir, dikkatli olun.) Püf noktamız; kumaşın kasnağın yan iç duvar hariç, panonun içindeki kumaşın üstüne yapışmamasıdır. Panoyu asmak için vidayı gevşetmeniz yeterli olacaktır.

Ve final…

kumastan-yazili-zarif-pano-yapimi

Bir Cevap Yazın

esengulceyhan

Bir çiçeğin yaprağına işlenir gibi öylece naif yazılan şiirleri, saatleri unutturan kitapları, yazarlardan Mine Soto'yı, mevsimlerden beyazı, renklerden çimeni, meyvelerden çileği ve "Gece"yi seven ama çok seven, profesyonellerin ellerine su dökecek kadar amatör ruhla sevdiği şeylerle meşgul olan dünyalı bir zerreyim.

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum