Masa ve sandalye takımı yenileme

-

mobilya-yenileme-sandalye-kaplama-4
Canım eltimin masa ve sandalyeleri çok eskimişti. Biz de yenilemeye karar verdik. Kumaş ve renk seçimi ona ait. Benim ilk büyük mobilya yenileme işim oldu, acemiliğimiz var tabii. Kusurlar da var ama eltim beğendi. Masanın yenilenmiş halinin resmini çekmeyi unutmuşum, o da beyaza boyandı, sandalyeler kötü durumdaydı ilk olarak onları sabitledik. Umarım beğenirsiniz! Polisan x1 boya ile kapanana kadar boyadım (6 kat) öncesinde ince bir zımpara yaptım. Boya işi bittikten sonra da pürüzsüz olması için tekrar zımpara attım.

mobilya-boyama-kendin-yap

mobilya-boyama-kendin-yap-

mobilya-boyama-kendin-yap-2
Kumaşsız boyalı hali

mobilya-yenileme-sandalye-kaplama
Seçilen kumaş döşemelik kumaş olmadığı için ince idi ve süngere oturduğunda alacalı olmaması için astar kumaş ekledim.

mobilya-yenileme-sandalye-kaplama-
Fitilsiz hali. Kumaşı zımbalarken çok iyi gerdikmek gerek, ilk yaptığımı bu yüzden sökmem gerekti. Kumaşı zımbaladıktan sonra ince kaş makası ile kesebildim sadece, diğer makaslar boyaya hasar veriyorlardı ve pay kalıyordu.

mobilya-yenileme-sandalye-kaplama-5

mobilya-yenileme-sandalye-kaplama-3
Fitil de zımbaların gözükmemesi için şart, onu da sıcak silikon ile hızlı bir şekilde yapıştırdım, bunlarda son hali;

9 yorum gelmiş

  1. ozdesign

    Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık:) mobilya boyamak için neler gerekiyor bende tv ünitemin kapaklarını boyamak istiyorum ama cesaret edemiyorum pek..

  2. cherry blossom girl

    @sedaninsihirlifircasi, çalışma sahibi facebook‘ta aynı soraya bakın şöyle bir cevap vermiş: zımbayı bahaustan aldım ahşap zımbası dersenız yardımcı olurlar…fiyatı 29 lira idi. daha da uygunları vardı ama ben işimde de kullandığım delta marka tercih ettim, metal gövdesi var çok sağlam.

Bir Cevap Yazın

Dolap kapağından duvar rafı yapımı

| | 1 Yorum

Kendin yap mobilya yenileme örnekleri

| | 0 Yorum

Berjer kaplama

| | 5 Yorum

Bozuk saat ve tabureden sehpa yapalım

| | 2 Yorum

Kendin yap sandalye kaplama çalışması

| | 4 Yorum

Tahta sedir kaplama

| | 1 Yorum

Merdiven altı yenileme

| | 4 Yorum

Duck keten ile sandalye kaplama

| | 2 Yorum