Nefis kurdele nakışı modelleri

-

kurdele-nakisi-nasil-islenir

Kurdele nakışı harika bir şey değil mi? İncecik kurdelelerin bir araya gelip, büzülüp, derlenip, çiçeklenip, yapraklanıp dile geldiği harika bir işleme çeşidi bizce. 10marifet’te kurdele nakışı kategorimizde zaten oldukça fazla model var ama biz ortaya faydalı bir derleme çıkaralım dedik. Bu yazıda, kurdele nakışı nasıl işlenir, basitçe görüyoruz teknik olarak.

kurdele-nakisi-ile-bodrum-evi-balkon-ornegi

Bu nefis örnekte, kurdele nakışı ile işlenmiş çiçekler, bir balkondan aşağı zarifçe süzülüyor. Bir tablo üzerine çizilen resim, kurdele nakışı ile boyut kazanıyor. Harika değil mi?

kurdele-nakisi-mor-cicekli-ortu-susleme

10marifet Instagram hesabında da harika nakış işleri var. Bu örtü ne kadar güzel olmuş değil mi, kurdele nakışı ile süslenmiş, mor ve beyaz çiçeklerle coşmuş. Burada.

kurdele-nakisi-pembe-cicekli-servis-sehpasi-ortusu

Bu güzelim servis sehpası örtüsüne ne demeli? Su kurdelesi ile çalışılmış, güller ve orta göbekleri bu kurdele ile işlenmiş. İnce sarı kurdelelerle de papatyalar işlenmiş. Minik pembe çiçekler için telli kurdele kullanılmış. 2 mm’lik yeşil kurdeleler ile de yapraklar oluşturulmuş. Dallarda simli iplik de var.

kurdele-nakisi-cicek-suslemeli-beyaz-dantel-yaka

Yine Instagram hesabımızdan bu sefer minik kurdele güller ile süslü şık bir beyaz dantel yaka geliyor. Çok ama çok zarif değil mi? Bu güller ile pek çok süsleme yapılabilir. Burada.

organze-kurdele-nakisi-cicekli-runner

Bu sefer organze kurdeleler kullanılmış ve kurdele nakış çiçekli zarif bir runner tasarlanmış. Sonuç harika değil mi? Peki organze kurdeleden çiçek nasıl yapılır, izlemek ister misiniz, hazır yeri gelmişken? O zaman buyrun ilgili videomuza.

pembe-ve-mor-kurdele-nakisi-cicek-suslemeli-kot-cuzdan

Kurdele nakışı ile sadece örtüleri, havluları değil, her şeyi süsleyebiliriz. Bu mor ve pembe çiçekli kot kumaşından yapılmış cüzdanın güzelliği bizce çok ilham ve fikir verici.

kalin-kurdele-ile-havlu-kenarina-kurdele-nakisi-isleme

Kalın, enli kurdelerle de oldukça güzel sonuçlar elde ediliyor kurdele nakışında. Sarı, bordo tonlarındaki sonbahar çağrışımlı bu havlu kenarı kurdele nakışı çalışması aslında epey enli kurdelelerle yapılmış. Harika duruyor.

sari-kurdele-nakisi-yastik-kilifi-suslemesi

Çok komplike olmayan kurdele nakışı teknikleri ile de güzel sonuçlara ulaşabiliriz. Bu yastık kılıfı çok hoş bir kurdele nakışı motifi ile süslenmiş, ne güzel çiçekler değil mi? Sarı ve beyaz ağırlıklı, sonbahar tonlarında güzel bir kurdela nakışı çalışması da bu olmuş.

Güzel birkaç temel kurdele nakışı ilmeği görelim, şu kaynak işe yaradı:

kurdele-nakisi-nasil-yapilir-5

kurdele-nakisi-nasil-yapilir-4

kurdele-nakisi-nasil-yapilir-3

kurdele-nakisi-nasil-yapilir-2

kurdele-nakisi-nasil-yapilir-1

Kurdele nakışı malzemelerini internetten satın almak isterseniz de buradan bir yol açabilirsiniz kendinize diye not düşelim.

BUNLARI DA SEVEBİLİRSİNİZ:

Kurdele nakışı modelleri ile ilgili geniş bir bölüm

Brezilya nakışı modelleri

Boncuk işlemeli nakış modelleri

Bir Cevap Yazın

shane

Kurdele nakışlı bohça

| | 2 Yorum

10marifetli Instagram konukları: ilknr_hobi_home

| | 2 Yorum

Kurdele nakışı kırmızı papatyalar

| | 0 Yorum

Kurdele nakışı süslemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Bodrum Balkonu / kurdele nakışı

| | 2 Yorum

Saten kese üzerine kurdele nakışı işleme

| | 0 Yorum

Kurdele işi salon takımı

| | 0 Yorum

Kurdele nakışı ortanca süslemeli havlu kenarı

| | 0 Yorum