Örgü araba ile çerçeve süsleme

-

orgu-araba-ile-cerceve-susleme
Çerçevelerinde resim olmasından sıkılanlar ve özellikle çocuk odaları için güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Bu çalışmamız için istenilen renk 4 ya da 5 adet renkli iplik, 2.5 numara tığ ve çerçeve gereklidir.
Öncelikle 17 zincir çekiyoruz ve ikinci deliğe batarak 15 sık iğne yapıyoruz.

orgu-araba-nasil-yapilir-1
Bir zincir çekerek dönüyoruz ve 15 sık iğne yapıyoruz.

orgu-araba-nasil-yapilir-2
Bu şekilde beş sırayı yapıyoruz. Beş zincir çekerek geri dönüyoruz.

orgu-araba-nasil-yapilir-3
Üstünü alarak 5.deliğe batıyoruz ve iki kerede çektiriyoruz. Tekrardan üstünü alarak bir dolgu ya da direk yapıyoruz ve 4 zincir çekerek 4. deliğe batıyoruz. Sık iğne yaparak diğer kısımları da tamamlıyoruz.

orgu-araba-nasil-yapilir-4
Bir zincir çekerek geri dönüyoruz ve başlangıç noktasına kadar sık iğne yapıyoruz. Pencerelerin içindeki sık iğne sayısı 8 dir.

orgu-araba-nasil-yapilir-5
Sıradaki tekerlek çalışmamız için başka bir renk iplikle sihirli halka yaparak başlıyoruz ve üstüne alarak iki kerede çektirerek 15 dolgu ya da direk yapıyoruz. Bitiş kısmında ipimizi uzun bırakıyoruz. Daha sonra bu iple tekerleğimizi arabaya fotoğraftaki gibi dikiyoruz. İkinci bir tekerleği aynı yapım aşamalarıyla yapıyoruz ve onu da uzun bıraktığımız ipiyle dikiyoruz.

orgu-araba-nasil-yapilir-6

orgu-araba-nasil-yapilir-7
Balon çalışması için istenilen renk ipliklerle sihirli halka olarak başlıyoruz ve halkanın içine 15 tane direği ya da dolguyu ilmek alarak iki kerede çektirerek yapıyoruz. Bitiş noktasında 17 zincir çekiyorum ve ipimi uzun olarak kopartıyorum. Diğer renklerdeki 2 balonumu da arabanın arka pencere kısmına örerek sabitliyorum.

orgu-araba-nasil-yapilir-8

Blogum

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Örgü hayvan figürlü bebek dönencesi

| | 1 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Çatalla ponpon nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum