Örgü gül yapımı

-

Örgü gül yapımı
İstediğimiz sayıda zincir çekerek başlıyoruz.

Örgü gül yapımı
Her zincire üç defa batarak üçlü trabzan yapıyoruz. Sıra sonuna kadar örüyoruz.

Örgü gül yapımı

Örgü gül yapımı
Bir sonraki sırada bütün ilmeklere birer defa batarak bir sıra sık iğne örüyoruz.

Örgü gül yapımı

Örgü gül yapımı
Bir sonraki sırada ise ilk 10-15 ilmeği her ilmeğe tek batarak sık iğne ile örüyoruz. Bu kısım gülün orta kısmını oluşturacak.

Örgü gül yapımı
Daha sonra 5 ilmek boyunca ikili trabzan yapıyoruz. Ama bu sefer her ilmeğe çift batıyoruz.

Örgü gül yapımı
Sonra tekrar üçlü trabzana dönüyoruz ve sıra boyunca her ilmeğe çift batarak örüyoruz.

Örgü gül yapımı
Örgünün kendini toparlaması için de en son sırada her ilmeğe tek batarak sık iğne örüp bitiriyoruz. Sıcak silikon ile örgüyü içten dışa kıvırarak yapıştırıyoruz. Daha sağlam olmasını isterseniz dikmekte bir seçenek olabilir.

Örgü gül yapımı

Örgü gül yapımı

Örgü gül yapımı

Bir Cevap Yazın

digdem12

Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş…Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma…Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette… :)

Tığ işi çiçek motifi nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Tığ işi katlı çiçek yapımı

| | 2 Yorum

Tığ işi çiçek motifi yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Eski kot pantolondan hediye paketi

| | 0 Yorum

Örgü yama nasıl yapılır?

| | Örgü yama nasıl yapılır? için yorumlar kapalı

Tığ işi papatya nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Örgü küpe yapımı

| | 0 Yorum

Sürprizli örgü kırlent

| | 3 Yorum

Amigurumi saksılı çiçek yapımı

| | 0 Yorum