Örgü kılıf yapımı, kutu süsleme

-

Örgü kılıf yapımı
Elimde küçük bir zeytin kutusu vardı. Ben de onu kaplamak için en güzel yöntemin örgü olduğunu düşündüm.
Kutunun ölçülerine göre sık iğne ve püskül örgü tekniklerini kullanarak örgümü ördüm.
Üzerini süslemek için renkli çiçekler ördüm.
Çiçeklerin üzerini aynı renklerde pomponlarla süsledim ve hepsini sıcak silikon ile kutuma yapıştırdım.

Örgü kılıf yapımı

Örgü kılıf yapımı

Örgü kılıf yapımı

Örgü kılıf yapımı

Ayrıntılı bilgi için bloguma beklerim

Bir Cevap Yazın

digdem12

Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş…Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma…Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette… :)

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum