Pek güzel havlu kenarı örnekleri

-

kurdele-nakisi-turuncu-fusya-gullu-havlu-kenari-ornegi

kurdele-nakisi-pembe-organze-gullu-havlu-kenari-ornegi

kurdele-nakisi-pembe-mavi-gullu-havlu-kenari

yildiz-desenli-islemeli-havlu-kenari-modeli

dortgen-motifli-islemeli-havlu-kenari

cicekli-dalli-kanavice-islemeli-havlu-kenari

kanavice-modern-desenli-havlu-kenari-isleme

kanavice-islemeli-havlu-kenari-modeli

Havlu kenarı yapmayı sevenler, kendisi yapmayıp satın almayı tercih edenler; herkes bir sebeple havlu kenarı örneklerine göz atıyor internette. O kadar çok örnek çıkıyor ki insanın karşısına, kendini kaybetmek işten değil. Her bir modelin yapılışını verebilen kaynak bulmak mümkün olmasa da, “havlu kenarı nasıl yapılır” araması ile 10marifet’ten kendiniz havlu kenarı çalışmak için pek çok doyurucu tarife ulaşabilrsiniz. Onun dışında ise elimizden geldiği kadar iyi fotoğrafla, görsel havlu kenarı arşivine katkıda bulunmaya çalışıyoruz. Bunların çoğunu da zaten siz marifetli hanımların bize gönderdiği ya da Instagram konukları serimize katılan arkadaşlarımızın çalışmaları içinden seçtiğimiz modelleri derleyerek yapıyoruz. Burada da kurdele nakışı ile hazırlanan çiçekler ile tasarlanan gerçekten harika havlu kenarı modelleri ile kanaviçe ve iğne ardı nakış yöntemleri ile hazırlanan daha modern havlu kenarı örneklerini bir araya getirdik. Biz bayıldık, siz ne düşünüyorsunuz acaba… Sanki dantel, iğne oyası havlu kenarları daha çok çeyiz amaçlı hazırlanırken, bu tarz daha yeni, daha sade modeller ise gündelik ya da misafirlik kullanım için uygun düşüyor gibi. ne diyorsunuz?

kurdele-nakisi-yildiz-cicekli-havlu-kenari-ornegi

gullu-etamin-islemeli-havlu-kenari-ornegi

shane

Bir Cevap Yazın