Cuma, Mayıs 26, 2017
Pembe kalp lif örgüsü – anlatımlı

Pembe kalp lif örgüsü – anlatımlı

0

anlatimli-lif-orguleri-kalp-lif-nasil-yapilir

Pembe renkte kalp şeklinde sevimli bir lif modeli ve anlatımlı örgü tarifi. Bu pofuduk kalp lif nasıl örülür, işte aşamalı tarifi:

LİF ÖRGÜSÜ

Sihirli halka içerisine 6 sıkiğne yaparak işe başlıyoruz.
1.sıra: 6 fıstık yapıyoruz.
2.sıra: Her ilmeğe 2’şer fıstık yapıyoruz. Böylece toplamda 12 fıstığımız olacak.
3.sıra: (1fıstık, 1 arttır) – Bu işlemi 6 defa tekrarlıyoruz. Böylece toplamda 18 ilmek olacak.
4.sıra: 18 fıstık olacak.

Bu şekilde 2 adet örüyoruz ve ördüğümüz parçaları ortasından birleştiriyoruz. Etrafını 36 fıstık yapıyoruz.

5.sıra: (4 fıstık, eksiltiyoruz) – Bu işlemi 6 defa yapıyoruz. Toplamda 30 fıstık olacak.
6.sıra: (3 fıstık, eksiltiyoruz) – Bu işlemi 6 defa yapıyoruz. Toplamda 24 fıstık olacak.
8.sıra: 18 fıstık örüyoruz.
10.sıra: 12 fıstık örüyoruz.
11.sıra: 6 defa eksiltiyoruz ve bitiriyoruz.

Resimli olarak da aşamalarına bakalım:

anlatimli-lif-orguleri-kalp-lif-nasil-yapilir-1

İsterseniz üzerine minik bir tığ işi fiyonk iliştirebilirsiniz siz de. Güle güle kullanın.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: