Pazar, Aralık 4, 2016
Pembe yıldızlı lif örgüsü nasıl yapılır?

0

yildizli-pembe-lif-orgusu-anlatimli

Yıldızlı pembe lif örgüsü. Çok güzel ve şık duran, hediye ve çeyizlik olarak tercih edilebilecek bir lif modeli. Modası geçmeyecek, çok beğenilen bir lif olan pembe yıldızlı lif örgüsü yapılışının anlatımına geçelim:

  1. sıra: sihirli halka içerisine 6 adet fıstık örgüsü yapıyoruz.
  2. sıra: etrafını 3’lü trabzanla çevreliyoruz.
  3. sıra: 30 adet 3’lü trabzan yapıyoruz.
  4. sıra: 30 adet fıstık örgüsü yapıyoruz. Toplam fıstığı her bir kola 5’er adet düşecek şekilde ayarlıyoruz.
  5. sıra: 5 fıstık 1 örümcek bu şekilde çevreliyoruz.
  6. sıra: sırayla 4 fıstık 2 örümcek yapıyoruz.
  7. sıra: 3 fıstık 3 örümcek yapıyoruz.
  8. sıra: 2 fıstık 4 örümcek yapıyoruz.
  9. sıra: 1 fıstık 5 örümcek yapıyoruz ve çiçeğin etrafını 2 zincir 1 batarak çevreleyip bitiriyoruz.

Bu güzel liften siz de örebilirsiniz; anlatımı adım adım takip ederseniz gayet kolay. Böyle pastel bir renk seçerseniz bu modele çok yakışacaktır.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .