Penye ipten örgü sepet nasıl yapılır?

-

Penye ipten örgü sepet son zamanların çok sevilen el işlerinden şüphesiz. Biz de elimizden geldiği kadar bu güzel çalışmanın nasıl yapıldığı, penye ip ile örgü sepetlerin nasıl örüldüğü konusunda size yol göstermeye çalışıyoruz. Bunun için faydası olacağını düşündüğümüz bir video çektik. Sepet örmeye nasıl başlanır, sepetin altı nasıl örülür, kenarları nasıl yükseltilir, kolayca anlayabileceğiniz bir videolu anlatım hazırlamıştık. Ona bir göz atmanızı isteriz:

Bu videoda, biz minik bir örgü sepet yaptık ki tüm aşamalarını görün. Alt kısmı aynı şekilde istediğiniz kadar örerek büyütebilirsiniz, o zaman kocaman bir sepetiniz de olabilir. Bir de HOBIUM atölyesinde hazırlanmış güzel bir penye sepet var. Malzemeleri de hemen bu verdiğimiz linkte bulunabiliyor. Onun da videolu anlatımı mevcut ki o da çok güzel. Onu da izleyelim isteriz:

Bu örgü sepetleri evinizde çok güzel derleyip toparlayıcılar olarak kullanabilirsiniz. Biliyoruz ki satış yapan pek çok arkadaşımız var; onlar da bu penye ipten sepetleri hazırlayarak ister sadece sepet olarak ister içlerine başka şeyler de koyup birer paket, temalı birer set olarak satabilirler. Örneğin pembe penye ipten kız bebek sepeti yapıp içine bir bebek battaniyesi, bir bebek patiği, örneğin bir bebek sabunu vs koyarak set hazırlayabilirsiniz. Aynısını erkek bebek için mavili düşünebilirsiniz. Kırmızı penye ipten sepet yapıp içine kına hediyelikleri koyarak kına sepeti kurgulayabilirsiniz. Fikirler bu şekilde çoğaltılabilir. Bizce düşünmeye değer.

Biraz zihin açsın, fikir versin diye Instagram hesabımızda paylaşılan penye sepetlerden birazını paylaşalım, aşağı doğru inip bir bakın lütfen.

penye-orgu-sepet-modelleri-7

penye-ipten-bambu-sapli-sepet

penye-orgu-sepet-modelleri-6 penye-orgu-sepet-modelleri-5 penye-orgu-sepet-modelleri-4 penye-orgu-sepet-modelleri-3 penye-orgu-sepet-modelleri-2 penye-orgu-sepet-modelleri-1 penye-orgu-sepet-modelleri penye-orgu-sepet-modelleri-11 penye-orgu-sepet-modelleri-10 penye-orgu-sepet-modelleri-9 penye-orgu-sepet-modelleri-8

Bir Cevap Yazın

shane

Penye ipten kapaklı sepet

| | 0 Yorum

Penye ipten oval sepet

| | 0 Yorum

Penye ipten penguen sepet

| | 0 Yorum

Penye iple Şirinler figürlü sepet

| | 0 Yorum

Penye ipten kare sepet modeli

| | 0 Yorum

Penye ipten üç renkli sepet

| | 0 Yorum

Penye ipten renkli sepetler

| | 0 Yorum

Penye ipten vals sepet

| | 0 Yorum

Penye ipten çiçek süslemeli sepetler

| | 0 Yorum

Penye ipten maviş sepet

| | 0 Yorum

Penye ipten Minnie Mouse’lu pembe sepet

| | 0 Yorum

Penye ipten mint bebek sepeti

| | 0 Yorum

Penye ipten patik, kolye ve sepetler

| | 0 Yorum