Romantik resin takılar ve resin nasıl yapılır?

-

Bu takılar gerçekten çok güzel ve romantik. Resin ile üretilen takı tasarım modellerini seviyorsanız sizin de hoşunuza gidebilir.

100 kat vernik veya reçine olarak da adlandırılan resin tekniği, özellikle takıda çok tercih ediliyor. Reçine, doğal reçine olarak geçmiyor burada. Kimyasal maddeler kullanılarak hazırlanmış yapay bir malzeme. Takı tasarımda kullanılan da bu. O nedenle fazla içinize çekmemeniz, koklamamanız gerekiyor. İlginizi çektiyse devam edelim:
RESİN İLE TAKI NASIL YAPILIR?
Bunun için hobi malzemesi olarak 100 kat vernik – resin satın almanız gerekiyor. Bu sıvı şeklinde bir malzemedir. Bir kolye ucu hazırlayacağımızı varsayalım. Buraya, üzerini resin ile kaplayacağımız deseni yerleştiriyoruz. Hava boşluğu kalmayacak şekilde kağıdı yüzeye güzelce yerleştiriyoruz. Resin ile kağıdın birbirine değmemesi gerekiyor. Bu nedenle saydam bir malzemeyle kağıdı koruma altına alıyoruz. Bunu da dekupaj tutkalı ile yapabiliriz. İyi bir fırça ile dekupaj tutkalını uygulayabiliriz. İyice kuruduktan sonra resin işlemine başlayabiliriz.
Resin ve sertleştirici sıvısı birlikte satılıyor. Bunları, 1’e 2 oranında karıştırıyoruz. Karıştırma işlemini çok yavaş yapıyoruz ki hava kabarcığı oluşmasın ve çalışmamız bozulmasın. İyice karıştırdıktan sonra, sıvıyı resin uygulayacağımız alana döküyoruz. Bu, kolye ucu için çalıştığımız takı tasarım aparatı olabilir. Bazı kalıplar da kullanabiliriz resin ile uğraşmak için. Dökme işlemini de aynı şekilde çok çok dikkatli, damla damla yapıyoruz. Biraz da acele etmek gerekiyor çünkü resin hemen sertleşmeye başlıyor. Oluşan hava kabarcıklarını kürdanla patlatıyoruz. Tozdan korumak için de üzerlerini uygun bir şeyle kapatıp kurumaya bırakıyoruz. Resinin kuruması 2 günü buluyor. Yani sabırlı olmakta fayda var.

16 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Rokoko çiçekli siyah etamin kolye

| | 0 Yorum

Kanaviçe kelebekli kolye modeli

| | 1 Yorum

Kanaviçe nakışlı kolye uçları

| | 0 Yorum

Çiçek nakışlı kolye

| | 0 Yorum

Çivili kasnakta otantik kolye modeli

| | 0 Yorum

Kanaviçe bisiklet işlemeli kolye

| | 0 Yorum

Deniz gülü iğne oyalı kolye

| | 0 Yorum

İğne oyası şal kolye

| | 0 Yorum

Kurdele nakışı çiçekli etamin kolyeler

| | 0 Yorum

Dantel choker tasma kolye modelleri

| | 0 Yorum

Soğuk seramikten çiçekli kolye ucu

| | 0 Yorum

Boyuna bağlamalı ip choker kolyeler

| | 0 Yorum

Etamin nakışlı mor kolye

| | 0 Yorum

Kazaziye kolye modeli

| | 0 Yorum

Kum boncuklu kolyeler

| | 0 Yorum