Teneke kutu boyama ve süsleme

-

teneke-kutu-boyama-ve-susleme-4
Üzgünüm kutunun ilk halini çekmeyi unutmuşum, altın sarısı rengindeydi, ilk kez boyama yaptığım için bazı yerlerde hatalarım var tabii ki. Öncelikle netten edindiğim bilgilere dayanarak kutunun zeminini temizledim. Sonra 4 kat folkart enamel mor renk boya ve 6 kat craftsy su bazlı parlak vernik kullandım, iyice kurumasını bekleyerek uyguladım bütün katları. Yaklaşık 2 gün boyama ve kurutma aşaması sürdü. Belki biraz uzun bekledim ama ben sonuçtan gayet memnunum.
İçini boyamadığım daha doğrusu üşendiğim için elimdeki siyah saten kumaştan kutunun iç ölçülerini alarak kutunun içini kapladım.
Kutunun ağız kısmına gelince; kumaşı kutuya sıcak silikonla yapıştırdım.
Nasıl süsleyeceğime geldi sıra… Evde beyaz renk yapışkanlı folyodan önce kafama göre bir model çizdim ve kesip yapıştırdım.
Biraz daha süslemeliyim diye düşünürken kurdele ve yarım inciler imdadıma yetişti.
Küçük bir hesaplama hatasından dolayı incilerin başlangıç ve bitişi arasında hafif bir boşluk oldu, incileri çıkartmaya çalıştım ama sıcak silikon uyguladığımdan boyanın hafif kalktığını görünce vazgeçtim.
Sonra tül kurdeleden fiyonk yaptım ve yine sıcak silikonla yapıştırdım. Ben sonuçtan gayet memnun kaldım, umarım sizler de beğenirsiniz.

teneke-kutu-boyama-ve-susleme

teneke-kutu-boyama-ve-susleme-

teneke-kutu-boyama-ve-susleme-2

teneke-kutu-boyama-ve-susleme-3

teneke-kutu-boyama-ve-susleme-4

Bir Cevap Yazın

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

Kar küresi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum