Dantel/Nakış

Dantel, nakış, iğne oyası seviyorsanız tam da doğru yerdesiniz. Çünkü biz işlemeleri, nakışları severiz. Oyalı yazmaları, kanaviçeli havlu kenarlarını, nakış nakış işlenmiş çeyizlikleri isteriz evimizde. Yastıkların kenarlarını, örtülerin uçlarını nakışla donatırız. Elinde incecik tığla dantel ören anneler, anneanneler var hep çevremizde, hafızamızda. Genç kızların evlilik hazırlıklarında anneleri ya da diğer büyükleri onları dantelli örtülerle, nakışlı bohçalarla hazırlanmış çeyizlerle hazırlamadan edemezler. Bu dantel örnekleri, işlemeler, nakışlar aslında klasiktir, eskimez ama kullanımları yine de zamana ayak uydurmuştur bir parça. Aşağıdaki sayfalarda ilerledikçe türlü örneklerini bulacaksınız bunların.

harika-dantel-nakis-isleme-oya-modelleri

Videolu anlatımlar (kasnak pano işleme, kanaviçe telefon kılıfı, iğne oyası zürafa nasıl yapılır gibi), zarif dantel modelleri, yazma oyaları, güzelim nakış örnekleri, incecik ve renkli iğne oyaları, tüm bunlara dair faydalı ve anlatımlı yöntemler bu sayfalarda sizleri bekliyor. Nakış işlemek, dantel örmek, incecik ve zarif nakış modellerine, güzelim dantel örneklerine bakmak bile hoşunuza gidiyorsa, alın çayınızı gelin hadi.