1 Atkı+1 Bere+1 Kitap=Mutluluk

-

Urfa-Viranşehir deki Yeşilalıç İlk Öğretim Okulu için;1 Atkı+1 Bere+1 Kitap=Mutluluk.
Bu defa seslenişimizin adı.Elbette kış onlara da geldi.Minicik başları,elleri,ayakları üşüyen,soğuktan kızarmış kulaklarını altına saklayacağı bir beresi olmayan yüzlerce çocuğumuz var.Onları sarılıp ısıtma olanağımız yok belki,ama kalplerinizin sıcaklığını ellerinizden çıkan örgülerle onlara ulaştıralım mı?Biz Altın Örgü ailesi olarak elimizden geleni yaptık.Onlarda bu güzel fotoğrafla ödüllendirdiler bizleri.Bunlar benim gönderebildiklerim.Ama daha ne güzel şeyler hazırlanıp gönderildi bilseniz..Beni bu sevgi-umut yolculuklarında yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma 10marifet aracılığı ile bir kez daha teşekkür ediyorum.Sağolsunlar,varolsunlar.

24 yorum gelmiş

  1. glin

    Size çok sevdiğim bir dörtlükle teşekr etmek istedim önce,ama mısralar kafamda karışınca..gidip bulmam lazım..şimdilik kupkuru bir teşekkür benden size.

  2. ellerinize sağlık nasıl bir organizasyon bilmiyorum çok fazla takip edemiyorum ama ben de katılmak isterim bilgilendirirseniz mutlu olurum:D

  3. banuca

    glinciğim, senin bu güzel aktivitelerini gönülden kutluyorum, nasıl güzel bir uğraşıdır bu ve emeklerin karşılığını o minicik gülümsemelerle nasıl da alırsın, sanki sana dünyaları vermişler gibi bilirim..

  4. sybella

  5. as2003

  6. asenayagmur

    Çok güzel olmuş,ne iyi etmişsiniz..Eğer adres ve tam öğrenci sayısını bana gönderebilirsen Glin,ben de kızlara toka yapıp göndermek isterim.Erkeklere de birer kalem olabilir.İkinci döneme yollarım inşallah

  7. fiamma1

    Sevgili Glin hepinizin ellerinize yüreğinize sağlık, vakitli bana da haber verirsen elimin rahatsızlığı nedeniyle öremesem de polar kumaş gibi materyaller kullanarak ben de dikerim 2-3 tane:))

  8. glin

    Öncelikle övgülerinize çook teşekkür ederim.Sivil toplum kuruluşlarında geçirdiğim yıllar hayatımın en güzel,verimli,duygu dolu zaman dilimiydi.Şimdi sürekli bir iş temposuna geri dönmüş olmamla ancak internet vasıtası ile ama mutlaka doğru ve yerinde adreslere etkinlikler düzenlemeye çalışıyorum.Ama bunlar üyesi olduğum forum çatısı altında olunca katılımda üyelerle sınırlı oluyordu.Şimdi bu amaç doğrultusunda bir blog sahibiyim .adresi alalı epey oldu ama hayata geçmesi için vakit ayırmam gerek.Ben bu işi erteleyip dururken yazdıklarınız acele etmem konusunda itici güç oldu.Yakında etkinlik bloğumdan haberler vermek ümidi ve orada da birlikte olmak dileklerimle.tülin.

  9. esinsel

    sağolun varolun sevgili glin:) aynı amaçla,bende atkı-bere-eldiven başlığı ile bir yazı göndermiştim.bir an kendi yazım yayınlandı diye heyecanlandım ama sizinkiymiş.olsun yine de çok sevindim ve mutlu oldum:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Çift iplikli atkı yapımı

| | 0 Yorum

Siyah kolay atkı yapımı

| | 0 Yorum

Haraşo atkı örgüsü

| | 0 Yorum

Çiçekli örgü bebek atkısı yapımı

| | 0 Yorum

İki renkli atkı yapımı

| | 0 Yorum

Ebruli renk, ponponlu atkı örgüsü

| | 0 Yorum

Pembe ponponlu atkı yapımı

| | 0 Yorum

Kalp motifli bebek atkısı örgüsü

| | 0 Yorum