Cuma, Aralık 9, 2016
1 dolara neler olurmuş

5 YORUMLAR

  1. pambıkdoktor…nası doktorsun sen beni hasta ettin bu iş değil dolarla türk parasıyla bile yapılacak gibi degil…kağıtla çalışalım arayı bulalım…orjinal olmuş atbi dolarla amma gel görkü biz oynamaya degil harcamaya bulamıyoz dimi dimi ya….

  2. evet pambıkdoktor..açıklama bekliyoz..totise katılıyom..kaatla olsun bu iş..bizler gibi fakir üyeler de konu açarken düşünülmeli..olan var olmayan var dimi?..gerçi bu çalışmayı tgt gibi zengin üyeler rahatlıkla yapabilir ama o da hasta bu ara..üzüntüden eridi gitti fukara..pambıkdoktor bi de bu arkadaşa el uzatsanız da hani belki sayenizde şifa bulur..ii günler..

  3. yalnız o sitedekilerin hepsi sadece tek 1 dolardan olmamıs en azından füze öyle görünüyor…. gerçi benim yapabildiğim sadece kayık, kurbağa o kadar :)

  4. niye dolar? biz bunları oğlumla gazete kağıdından bilenem yapıyoruz. ben şimdi bunu yapsam, arkadaşlarıma göstersem ne derler biliyor musun? “AYRANI YOK İÇMEYE, AT NAN GİDER………………YA” bi doktorda bunu yaparsa hasta ne yapar. ha doktorcum?

  5. eskiden halen var mı doları gorunce o aklımı geldi filimlerde adam cok parayı bulmustur bir yolla purosunu dolarla yakar dı her halde burda bu işleri yapan arkadaslar ona gonderme yapıyorlar yada paranın ne onemi var gondermesi o kadarda kızılacak bir durum yok hanı yapanın cok parası var yapmıs size ne yaaa sizde kayıtdan yapın olsunbitsin mevzu para degil elemegi hemen zaten saatoniki kardes gunluk açıtasyonunuda yapmadan edememiş hani ben sana ne yapabilirm ya gercekden cok üzülüyorum hemen fotoğraf makinesi isteme o konuda gecen konularda cevap vermiştim zaten benim hastalık senin gibi arkadaslar oldugu surece tedavi edilemez kanımca pambık bile bişey yapamaz pambık dedinizde pambık prenses aklıma geldi doktor degilde pambık prenses olsa bak hiç bir seyim kalmaz sizi bile hatırlamam.