10 el işi, 10 kitap – bebelerebaloncu

-

ponponlu-pembe-orgu-bere

El işi bir aşksa, okumak da bir başka aşk. İkisini bir araya getiren harika kareler çıkınca karşımıza, çok keyiflendik doğrusu. Marifetli arkadaşımız bebelerebaloncu, birbirinden güzel el işleri yapıyor ve okuduğu kitaplar ile bunları çok keyifli fotoğraflarda bir araya getiriyor. Örgü bereler, örgü çantalar, taş boyama panolar, tığ işi suplalar zaten çok güzel iken, yanlarına bir de kitap önerileri eklenince tadından yenmez oluyor. 10 tanesini alt alta ekledik, bir bakalım mı beraber? En üstte pembe ponponlu, siyah beyaz desenli çok cici bir örgü bere var. Yanında demli çay, kandil simidi ve güzel bir kitap. İnsan bazen daha ne ister? Devam edelim:

Çok hoş, natürel, tok renklerde bir asır örgü çanta. Yanında bir kahve, bir de Kafka. Gel de bayılma.

hasir-orgu-canta

Rengarenk tığ işi supla kahve ve kurabiye ile çok yakışır. Turgut Uyar da eklenince daha bir tatlı olmuş.

tigisi-orgu-supla

Tığ işi yastık kılıfının renkleri ile yeşil kahve fincanının uyumu kadar, bu leziz kitabın içeriği de zevk katmış ortama.

tigisi-yastik-kilifi

mavi-beyaz örgü clutch ile yaz fincanı, kitap dolu bir rafa ne kadar yakışır, bu karede onu görüyoruz.

mavi-orgu-el-cantasi-clutch

Kıpkırmızı bir tığ işi sepet, içi yünle dolu. Arkada koca bir kırmızı kupa, içi belki de kahve dolu, kitabın adı da umutlu bir seslenişle çınlıyor.

kirmizi-tigisi-orgu-sepet

Tığ işi aplikeler, bir bebek tişörtünü denizle buluşturmuş. Köpüklü bir fincan Türk kahvesi bir yana, dünyanın en güzel çocuk kitaplarından ikisi de yanına eklenince tam olmuş.

tig-isi-tisort-aplike

Rengarenk bir tığ işi örgü şal. Yazlık da oluri sonbaharlık da. Kocaman bir kupa dolusu kahve. Şalın renkleri ile iç içe geçmiş kapağı ile bir Barış Bıçakçı kitabı. Çok güzel her şey.

rengarenk-orgu-sal

Bu Brezilya bakışı işlemeli lavantalar, çivit mavisi nostaljik çerçevenin içinde alabildiğine güzel duruyor. Arkada nefis bir Türk kahvesi fincanı, iyi bir de kitap var yanında, keyifler yerinde, manzara harika.

brezilya-nakisi-lavanta

İnsanın içini sonbahar ile dolduran krem-turuncu bir örgü motifi, sarı yapraklar, sarı fincan, turuncu kitap kapağı… Çok güzel. Sıcacık.

nostaljik-orgu-motif

Taş boyama penguenli pano aşkla dolu. Kitap da aşkla dolu. Bu kare tepeleme aşkla dolu.

tas-boyama-penguen-pano

Bu zevkli fotoğrafların dahasını ve yenilerini de görmek, el işi ile okuma keyfini içinizde hissetmek için bu hesabı takibe alın: Instagram – bebelerebaloncu

Bir Cevap Yazın

shane

Renkli çizgili örgü çanta

| | 0 Yorum

Penye ipten çanta ve kolye kombini

| | 0 Yorum

Penye ipten lacivert clutch

| | 0 Yorum

El örgüsü penye ipten clutch çanta

| | 0 Yorum

Penye ipten kırmızı beyaz çanta

| | 0 Yorum

Penye ipten çanta ve kolye kombini

| | 0 Yorum

Örgü tavşan çocuk çantası

| | 0 Yorum

Penye ipten el örgüsü çanta

| | 1 Yorum

Penye ipten minik cüzdan

| | 0 Yorum

Penye ipten tığ işi portföy çanta

| | 0 Yorum

Kağıt ipten tığ işi çantalar

| | 0 Yorum

Kalem şeklinde örgü kalemlik

| | 0 Yorum

Küçük örgü çanta modelleri – atölyecimcime

| | 0 Yorum