10 parmak 10 marifet

-

10 MARİFET’Lİ hanımların 10 parmağı da böyle olsun istedim.Daha yakından mı bakmak istediniz.Buyrun Marifetli parmaklara yeni bir yorum:)))))))

11 yorum gelmiş

  1. biltan

    Aslında ince uçlu keçeli kalemle yapıp sorada cilayla sabitlersek olur gibime geliyor.Tırnak yiyen biri olarak çoook özeniyorum valla.Hepsini diil birine böyle bişiy şık olur bence.

  2. biltan

    hehe siz çıkartma alıyodunuz ben kendime tırnak alıyodum bi zamanlar çocuklar doğunca onları da takamaz oldum ühü ühü hüüüüüü….

  3. biltan

    Bir de amerikada görmüştüm sadece tınak süsleyen yerler vardı.(Manikür salonu gibi ama diilmiş.Sadece süslüyorlar)Şaşmıştım….

  4. 1gece

    bu tarz süslü ojeler var kozmetikçilerde tırnağınıza yapıştırıyorsunuz desen çıkıyor çok kolay

  5. herbalist

    Benim gittiğim salonda yapıyorlar böyle uygulamalar,Çok şık oluyor,arada bende yaptırıyorum,çok seviyorum böyle şeyleri ama bebek olduğu için tırnaklarım eskisi gibi uzun değil,kısa tırnakta da fena durmuyorlar.ilk önce tırnağı boyuyorlar sonra özel bir ojeyi üzerinde seçtiğiniz desen olan mühür gibi bir aparatın üzerine sürüp tırnağa basıyorlar kuruyunca taşlar yapıştırılıyor ve sonra yine özel bir cila sürülüyor.biraz yoğun bir uygulama olduğundan çok geç kuruyor.

  6. saatoniki

    bu rubby i hatırladım aniden :) aydın ‘da okuyo muydu evlenip oraya mı gitmişti neydi? kardeş veya kuzendi galiba..iyiki hatırlamışım daha ne olduğunu nerde olduğunu anımsayamadım..neyse rubbyi hatırladım ben.

Bir Cevap Yazın