Pazartesi, Aralık 5, 2016
10marifet Ofisinde Mısır Kabuğundan Harikalar

21

Sevgili huber, bize nefis mısır kabuğu işlerinden 3 parça yolladı. Bir tane güzelim duvar süsü, bir magnet ve bir de broş. Paketi açar açmaz hepsini fotoğraflayarak paylaşıyoruz. Aslında biraz daha beklemek istiyordum; çünkü birkaç işe daha kavuştuğumuz zaman güzel bir düzenleme yapıp işleri özel bir biçimde sergilemeye niyetliyiz. Sahiplerinin isimleri ile, kendilerine ait yerlerde duracaklar, çoğalınca da bir sergi düzenleyeceğiz! O zaman yeni ve daha profesyonel fotoğraflarla bu güzellikleri yeniden paylaşmaktan mutluluk duyacağız.

İşte huber’in ofisimizi şenlendiren harika işleri:

duvar süsü

Açıyı hafifçe değiştirelim:

duvar süsü

Bunlar da broş ve magnet:

magnet

Çok güzeller değil mi? Sevgili huber’e kucak dolusu teşekkürler. Bu özgün çalışmalar bize göre sonsuz değerli. Elinize, emeğinize sağlık…

21 YORUMLAR

  1. yazının altında shane görünce bir an aman Allahım bulaşıcı galiba dedim ama sayfa açılınca hediyelerin yerini bulduğunu anladım bunlarda çok güzel huberin ellerine sağlık :)

  2. hayranlıkla baktığım işlerden bu mısır kabuğu çalışmaları. sizler de ofisinizde güle güle izleyin bu güzel işleri :)

  3. Merhaba,
    Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim. Çalışmalarımın 10marifet ofisinde sergilenmesi de ayrıca gurur verici.Beğendiğinize çok sevindim.Fotolar da çok güzel.
    Paylaşım için,fotolar için,güzel duygular için,beğeniler için,yüreklendirdiğiniz için ,herşey için binlerce teşekkür.Sevgiyle kalın. Günleriniz elişi tadında güzel geçsin:)))))))

  4. 10marifet ofisini tam da adına yaraşır bir hale getirmek için sizlerin işleri ile duvarları süslemekten daha iyi ne olabilir? Zaten bize sizlerden gelen bazı hediyeler vardı, biz de bunu geliştirelim dedik :) Onun için arada beni “bize de göndersenize bundan” derken gördüğünüzde şaşırmayın. Her yaptığınız iş bizim için çok değerli. Ofisimizin çalışmalarınızla dolup taştığı zamanı görmek için sabırsızlanıyorum. Fotoğrafları sizlerle mutlulukla paylaşacağım :)

  5. süper ötesi hayran kaldım hayran :D sergiye gitmiş ne kadar güzel değişik bir çalışma olrak yer alacak orada emeğinize sağlık :)