10marifet Ofisinde Mısır Kabuğundan Harikalar

-

Sevgili huber, bize nefis mısır kabuğu işlerinden 3 parça yolladı. Bir tane güzelim duvar süsü, bir magnet ve bir de broş. Paketi açar açmaz hepsini fotoğraflayarak paylaşıyoruz. Aslında biraz daha beklemek istiyordum; çünkü birkaç işe daha kavuştuğumuz zaman güzel bir düzenleme yapıp işleri özel bir biçimde sergilemeye niyetliyiz. Sahiplerinin isimleri ile, kendilerine ait yerlerde duracaklar, çoğalınca da bir sergi düzenleyeceğiz! O zaman yeni ve daha profesyonel fotoğraflarla bu güzellikleri yeniden paylaşmaktan mutluluk duyacağız.

İşte huber’in ofisimizi şenlendiren harika işleri:

duvar süsü

Açıyı hafifçe değiştirelim:

duvar süsü

Bunlar da broş ve magnet:

magnet

21 yorum gelmiş

  1. yagmuryurek

    yazının altında shane görünce bir an aman Allahım bulaşıcı galiba dedim ama sayfa açılınca hediyelerin yerini bulduğunu anladım bunlarda çok güzel huberin ellerine sağlık :)

  2. gulhanim

    hayranlıkla baktığım işlerden bu mısır kabuğu çalışmaları. sizler de ofisinizde güle güle izleyin bu güzel işleri :)

  3. huber

    Merhaba,
    Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim. Çalışmalarımın 10marifet ofisinde sergilenmesi de ayrıca gurur verici.Beğendiğinize çok sevindim.Fotolar da çok güzel.
    Paylaşım için,fotolar için,güzel duygular için,beğeniler için,yüreklendirdiğiniz için ,herşey için binlerce teşekkür.Sevgiyle kalın. Günleriniz elişi tadında güzel geçsin:)))))))

  4. shane

    10marifet ofisini tam da adına yaraşır bir hale getirmek için sizlerin işleri ile duvarları süslemekten daha iyi ne olabilir? Zaten bize sizlerden gelen bazı hediyeler vardı, biz de bunu geliştirelim dedik :) Onun için arada beni “bize de göndersenize bundan” derken gördüğünüzde şaşırmayın. Her yaptığınız iş bizim için çok değerli. Ofisimizin çalışmalarınızla dolup taştığı zamanı görmek için sabırsızlanıyorum. Fotoğrafları sizlerle mutlulukla paylaşacağım :)

  5. brnnyvz

    süper ötesi hayran kaldım hayran :D sergiye gitmiş ne kadar güzel değişik bir çalışma olrak yer alacak orada emeğinize sağlık :)

Bir Cevap Yazın

shane

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum