10marifet Ofisine Güzel Kızlar Geldi!

-

Biz yine çok mutluyuz, nedenini tahmin etmek zor değildir artık. Kapımıza zarif bir şekilde paketlenmiş olarak 5 tane güzel keçe broş geldi. Sevgili Hazeldesign, o muhteşem keçe kızlarından gönderdi bize. Sarı trençkotlu olanı tanıyorsunuz zaten :) Aslında hepsi artık hepimizin kafasına yerleşmiş tarzlarıyla, gördüğümüz zaman sahibini tanıdığımız işlerden değil mi? Hepsini ayrı sevdik. Ofisin erkekleri bile bayılıyor gelen işlere, bizim odaya daha sık gelmelerinin nedeni sanki bu güzellikler gibime geliyor benim.

keçe broş

keçe broş

keçe broş

keçe broş

20 yorum gelmiş

  1. huber

    ay ben de bayılıyorum bu şirinelere ve sevgili hazeldesign’ ı ilgi ve beğeniyle takip ediyorum. ellerine sağlık siz de güle güle kullanın.sevgiyle kalın:)

  2. shane

    @zynpbozyurt; teşekkürler.

    @huber; değil mi? kullanmasına kullanmak isteriz ama biz gelen her şeyi ofise güzel bir şekilde yerleştiriyoruz. sergi ön hazırlığı diyelim :) broşları sergilemek için bir şey düşündüm, onu hazırlayınca paylaşacağım.

  3. zynpbozyurt

    AA sergimi dediniz..
    birşeyler gönderebilirmiyiz bende serginizde bulunmak isterim..
    Örgü ile alakalı her ne olur ise seve seve yapabilirm..
    Birde benden de bişiler olsun istiyorm atolyenizde
    adresinizi nasıl öğrenebilirim acaba.?

  4. shane

    @zynpbozyurt; ne kadar memnun oluruz. mesaj olarak size adresimizi ileteceğim. broş sergilemek bir zevk, örneğin yün broşunuz vardı çok hoş: http://10marifet.org/yazi/suslu-bros/, çok şirin keçe iğnedenliğiniz gibi bir keçe figür belki: http://10marifet.org/yazi/kece-ignedanlik/ ya da çok değişik poşet dönüşümü kutularınız vardı: http://10marifet.org/yazi/poset-degerlendirme-projem/ bunlar gibi bir çalışmanıza yer vermeyi çok isteriz. sergileme anlamında elverişli parçalar olmasına çalıştım seçerken. şimdiden teşekkürler…

  5. kahvesevmem

    ben yeniyim sitede ama buradaki paylaşımcı ruh derhal kavradı beni :) ne güzel. ofisiniz ne kadar renklidir kim bilri, gelen hediyelere baktım da bir. sergi için iyi şanslar şimdiden. güzel olacaktır mutlaka bu kadar marifetli insan varken ortada :)

  6. shane

    sevgili esinsel, ne desem, önce teşekkür ederim çok. seve seve ofisimizde bir yer de sizin çalışmanıza ayırırız. işleriniz arasından seçim yapmak çok zor, şahane karton işleriniz vardı örneğin, onlar çok değişik. pres tuval üzerine işleriniz vardı, harika takılarınız var zaten… şunu yap demek benim için zor, hangisi sizin için uygun olacaksa. mesajlaşalım isterseniz…

  7. esinn43

    ay ay ay ben bunları yiriinn pek şirin olmuşlar bakmaya doyamadım ne güzel düşünülmüş değil miii :D
    hazeldesign ellerine yüreğine sağlıkkkk :)

  8. saatoniki

    ovvv may gat! you may heart you may sun. acaba diyorum , bunların bööle bir tablo içinde hani nasıl desem bööle bir mizansen içinde olmalarını..efenim işte elinde şemsiye filan bir caddede, veya sokak lambası altında ..alaaam ben neden yeteneksizim ama yaa.. ben bi kahve içeyim iyisi mi.

Bir Cevap Yazın

shane