Cuma, Aralık 9, 2016
10marifet sergisi bağış etkinliğini duyurmak için görseller

41

10marifet sergisi

Yorumlar arasında gözden kaçıp gidebilir endişesiyle bir de buradan paylaşmak istedim sevgili arkadaşlar. 10marifet sergisi – yardım etkinliği için tanıtım görselleri – banner’ları hazorlayacağız demiştim. Bu iki tanesini istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Lütfen kendi bloglarınızda, sosyal medya hesaplarınızda kullanın, haber yapın, yayın, bir şekilde bahsini geçirin. 10marifet üyesi olan – olmayan çok fazla kişiye ulaşsın, gelen çalışmaların haddi hesabı olmasın, hepsini satalım, kocaman bir bağış yapalım el birliği ile. Olur mu?

Şu linklerden de alabilirsiniz bu görselleri:

http://cl.ly/HjWs
http://cl.ly/HiJO

41 YORUMLAR

  1. müthiş muhteşem güzel bannerlar :) ellerinize sağlık shanecim ekipce harikasınız :)
    sevgili kardeşler sende yaptıklarından gönderip katılabilirsin :D

  2. @kardesler; istemeniz yeterli. size ofis adresimizi göndereyim postaneden, haberleşelim. teşekkürler.

    @yagmuryurek; zaten insanlar bloglarında banner olarak yer verdiklerinde ona göre istedikleri linki eklerler, buradaki duyuru linkini eklemek bence de iyi fikir. beğenmenize çok sevindim.

  3. ayamaya, çok teşekkürler :) elimizden geldiğince yayalım, cümle alem duysun!

    yagmuryurek, tabii ki, nerede hesabınız varsa orada… sağolun :)

  4. birlikten kuvvet doğar bu olsa gerek… bu güzel sosyal sorumluluk projesine bizleride dahil etmeniz çok güzel.. ancak ben kendi adıma becerebildiğim birşey yok sergiye gidecek başka türlü yardım yapayım… daha farklı nasıl yardımcı olabileceğimiz konusunda aydınlatıp adres, telefon vs. verirseniz çorbada tuzumuz olacağından daha çok seviniriz…

  5. Ah ben bu bağış olayını kaçırmışım, çok sevindim, mükemmel bir fikir! Neyse ki bir şeyler göndermekte gecikmiştim, daha da fazla şey ekleyeyim pakete :) Banner’ı da ekleyivereyim her bir yere, katılıma bir katkım olur umarım :)

  6. tebrik ederim.tüm dileklerinize aynen katılıyorum:)bende bannerı blogumda paylaştım.bu sayfanın linkinide verdim.ne zamana kadar gönderebiliriz?neler tercih edilir?kolay gelsin hepimize:)

  7. ç ok güzel bir düşünce tebrik ederim. Bloğuma gadget olarak kaydettim. Girenler görsün ve ulaşsın,umarım yardımım olur :) Facebook ve twitter hesaplarımdada paylaşırım…

  8. harikasınız arkadaşlar, ellerinize sağlık. bloglarınızda, sosyal medya hesaplarınızda paylaşmanız o kadar yararlı olacak ki… böyle böyle büyüyecek. katılım çok olacak, süper olacak :)

    @sevimsiz sevimli; açıkçası el yapımı bir çalışma dışında şu an için nasıl bir katkı istenebilir bilemedim, gerçekten duyurulmasına yardımcı olmanız şu an için en büyük destek bir şey göndermeniz dışında. eğer ki sonradan bir ihtiyaç doğarsa o zaman haber ederiz, zaten bu birkça yazının altında duruyor hepinizin ismi. çok teşekkürler.

  9. Hımmmmm güzel soru anekzura. Ben de merak ettim şimdi sadece sergiye katılabilenler mi satın alacaklar ürünleri, yoksa internetten falan mı satış olacak nasıl oalcak :)

  10. sevgili anekzura ve senayatilgan; o soruyu biz de sorduk kendimize… sergide illa ki satış olacak ama internet üzerinden de bir yol çizeceğiz belli ki… onu netleştiririz. geride iş bırakmayız sonuç olarak ;)

  11. ben sergide satılmasınlar istiyorum tüm işlerin yanında fotoğraf çekinelim :) o şekliyle analım hem satılamayacak iş yollayanlar olur yada güzel ama farkedilmeyen iş olur e bi arkadaşımızın yaptığını alırız diğeri satılmaz kırılır gönlünde kalır vs vs ben hepsi sergiden sonra satılsın diyorum tabii ki bu benim fikrim :) bi yandan da siz de haklısınız kargosuyla uğraşmak felan baya zor olacaktır… aman ben niye üzüyom canımı şahane bir editörümüz var en iyisini bulacaktır nasıl olsa :)

  12. ;) teşekkürler sevgili yagmuryurek. optimum çözümü bulmak lazım, evet. altından kalkılamaz bir hal almaması gerek. yoksa çalışmaların altında ezilmek istiyoruz aslında dediğiniz gibi, ne kadar gelse o kadar kabul :)

  13. yağmuryürek pazara çıkar satar gel vatandaş 10marifet işleri burda !!! diye bağırır gel bir çocuk sevindir diye satış yapar :)

  14. yaparım kızım ben 10 marifet için varyaaaaaaaa :)
    aman ne olcek o kadar güzel işler ki benim bağırmama gerek yok işler bağırıyor zaten :)
    ben sadece apla paket yapem mi hediye mi alıyon bak bu kolyeye bu yüzük gider bu bu şekilde şu üyemiz tarafından çok emek harcanarak yapıldı….hem bunlar size sadece aldığınızı kazandırmıyokocaman bi gülümseme de kazanıyorsunuz derim

  15. emeksensin gibi bir siteylede anlaşabiliriz aslında shane.Çünkü benim gözüme kestirdiğim almak istediğim bir şeyler var.

  16. OSUNA; çok teşekkür ederiz. hemen adresimizi göndereceğim postaneden.

    yagmuryurek; yaparsınız, hiç şüphem yok. pazara yakın değiliz ama kapı önüne açarız bir tezgah, ne olacak :)

    anekzura; internet satışı için en kolay yolu sunmaya çalışırız, hiç merak etmeyin. toparlayacağız o konuyu. fikir için teşekkürler…

  17. Sizlerle tekrar bu vesile ile buluşmak ne güzel.
    Adres alabilirsem bir şeyler göndermek isterim ben de.Gagget olark da ekleyip duyurayım bloğumda.
    Kolaylıklar diliyorum,sevgiler.

  18. çok teşekkür ederiz sevgili glin. harika olur ve duyurmanız da süper olacak. hemen adresi gönderiyorum postaneden. ve yeniden hoş geldiniz :)

  19. duyurmak duyurmak duyurmak…aklımda hep bu var. acaba kadın emeğine önem ve değer veren bir iki ünlüye ulaşmak mümkün olabilir mi düşüncesi sardı şimdi de :) ne dersiniz?

  20. çok iyi dediniz esinsel; kesinlikle etkisi olacaktır. bir derya baykal vardı benim aklımda, programı tatile girdi şimdi ama sergi öncesi yayına başladığında bir şekilde haberin yer almasını sağlayacağım. başka aklınıza gelen kişiler, ulaşmak için öneriler olursa konuşalım buradan? her zaman twitter yoluyla haber etmek tabii mümkün. yani okunur, okunmaz, dikkate alınır, alınmaz bilemem ama en azından ulaşmak için bir yol.

  21. sergi ne zaman olacak acaba ,kaçırdım mı ben yeni duydum pek ilgilenemdim bu ara internetle çünki.şimdi duyuyorum ..ne kadar zamanım var acaba ben de bir şeyler göndermek istiyorum..

  22. harika olur, mutlaka bekliyoruz. sergimizin ve bağışın büyük olması için daha çok sayıda işe ihtiyaç var. eksik olmayın.

  23. 10marifet.org’a çok teşekkürler, bütün 10 marifet’li arkadaşlarıma selamlar! Bu ve bunun gibi organizasyonlar arttıkça tasarım ve yaratıcılıkta ne kadar başarılı ve öncü olduğumuzu herkes görecektir. Türk kadını/erkeği yaratıcıdır, hamarattır, marifetli ve duyarlıdır. Sosyal sorumluluk projelerinde he zaman vardır, hep de olacaktır. Herşey bir yana, tüm gelirin çocuklara gitmesi beni o kadar sevindirdi ki bebeklerimi göndermek için sabırsızlanıyorum:) Şimdiden herkesin emeğine sağlık!

    http://www.littlefabien.blogspot.com/