Cumartesi, Aralık 10, 2016
10marifet sergisi için güzelim tel kırma işler ve seramik kaftan

12

seramik kaftan

Birbirinden farklı tarz ve tekniklerde hazırladığı özenli işleriyle her zaman ilgi çeken sevgili meralice, 10marifet sergisi için bize üç farklı çalışma gönderdi. Bir seramik kaftan boyama, bir çift güzel küpe ve tel kırma ile süslenmiş kese… Hepsi de birbirinden hoş, birbirinden değerli tabii ki.

tel kırma

Yukarıda kese, aşağıda keseden bir detay…

tel kırma

Bir çift de sade ve zarif küpe…

tel kırma

Çok teşekkür ederiz. Biliyorsunuz 10marifet sergisi artık bir bağış etkinliği, vesileyle onu da hatırlatayım

12 YORUMLAR

  1. kaftana bende bayıldım çok orjinal duruyor .tel kırma işi mütiş ellerine sağlık meralice :) tel kırma işi zor mu ki bende merakettim ;) zaten bu 10marifet olayına gireli her şeye bir merak bir merak :)

  2. teşekkür ederim senayatilgan ve zulaltan . beğendiğinize sevindim. kaftan bu sene gittiğim çini kursundan. tel kırmayı çok merak ettiğim için ara sıra yan sınıfa kaçıp onuda öğrendim. çok zevkli yapması. küpelerde önceden gittiğim takı kursundan.

  3. ne keyifli :) surekli ogrenmek… sevgili meralice, kupe ile ilgili yanlis bilgi aktardi isem duzelteyim, onun tel kirma ile ilgisi yok mu acaba? emin olamadim simdi yorumunuzu okuyunca.

  4. hic olmaz mi sevgili tugbacanyurt, onlar simdilik cekiverdigim fotograflar, stratejik yerlesimi yapamadim daha. pek cok calisma gorunmuyor zaten. cok daha iyilerini cekecegim. guzelim inegimizin simdiki yeri, ikinci fotogtaftaki uzerinde kalp olan iki karton calismanin sol tarafi :) eklerim onu da yarin ofise gidince ;)

  5. sevgili shane küpe takı tasarımına gittiğim zamandan tel kırma ise daha farklı. eskiden gelin teli de denirmiş. gelinlerin saçlarına takılırmış. tel kırmada bu telleri kullanıyoruz.