10marifet sergisi, işleme festivali

-

10marifet sergisi

Birbirinden muhteşem kaneviçe işlemeleri ile herkesi hayallere sürükleyen sevgili nurdank, 10marifet sergisi için destekte sınır tanımamış. Harika bir pano, kim bilir ne kadar emekle hazırlanmış bir örtü ve harika bereket keseleri göndermiş. Ne diyeceğimizi bilemedik.

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi işleme anlamında epey zenginleşti gördüğünüz gibi… İlginiz ve desteğinizle çok iyi gidiyoruz.

Teşekkürler nurdank…

19 yorum gelmiş

  1. Bir ulusun varlığı iyi yetişen ve dünyayı anlayan gençlere ve çocuklarını bilinçli yetiştirip onlara vizyon vermeyi başaran ebebeynlerin çokluğuna bağlıdır. Özellikle kadınlara bu anlamda düşen sorumluluk çok daha büyüktür.

    Daha küçücük yaşlarda ellerinden renkleri ve gelecekleri alınan ya da alınma riski bulunan çocuklara yardım elini uzatmak; gelecek kaygısı duyan ve dünyanın “gelecek nesillerden aldığımız bir emanet” olduğunu bilen her bir bireye sorumluluk yükleyen birer görev aslında!

    Asıl eli sıkılası ve tebrik edilesi olanlar; “bu tür organizasyonların nasıl büyük özveri ve emek ile gerçekleştirildiğini tahmin eden biri olarak” bu işlere ön ayak olup, ön saflarda yer alanlardır.

    Bir anlamda borç ifasına vesile olduğunuz ve güzel yazınız için ben teşekkür ederim.

    Sevgilerimle,

  2. mhtpkaya

    Nurdan hanım hayranlıkla takip ettiğim blog arkadaşım ellerine,gönlüne,emeğine sağlık muhteşem işler bunlar.Biz kadınlara düşen sorumlulukları anlatan bu yazı içinde teşekkürler .

  3. Sevgili Mehtap Hanım,

    Asıl destek veren güzel yorum için ben çok teşekkür ederim. Hayranlıkla takip kısmıysa siz de biliyorsunuz karşılıklı!

    En içten sevgilerimi ulaştırıyorum burada size ve sizin ekmekçi horozlar gözüme çarptı az evvel; onlara laf atmak için az sonra sizin köşeye geliyorum.

    Kısa sürede görüşmek üzere!

  4. zulaltan

    bu panoya bakınca tek hissettiğim huzur ve de ne çok ihtiyacımız var şu günlerde. nurdan hanım, tüm güzel cümlelerinize canı yürekten katılıyorum.sergide hemen kaparlar bu muhteşem sanat eserlerini eminim :) yüreğinize ve ellerinize sağlık :)

  5. huber

    harika çalışmalar ve güzel duygu ve düşünceler.emeğinize ve gönlünüze sağlık.çarpı işi tadında güzel günleriniz olsun.sevgiler:)

  6. Sevgili Zulaltan, içinden geçtiğimiz günler gerçekten çok karanlık ve çok can yakıcı! Bu yaz hem fiziken yaktı hem ruhumuzu yakıp geçiyor. :(

    Bu karanlığın içinde biraz ruhunuzu dinlendirebildiyse bu çarpılar çok sevinirim. Dileğim; bu amaç için yollanan her iş gibi bunların da birer yuva bulurken bir çocuğa daha yardım elini uzatmaya vesile olmaları!

    Sizin de kaleminize ve iç güzelliğinize sağlık! :)

  7. Sevgili Huber,

    Yazdığınız yürek açan yorumunuza aynı içtenlikle ben de teşekkür ederim. Bir süredir sizi izliyorum zaten; yaptıklarınız, içtenliğiniz ölçüsünde güzellermiş! Sizin de ellerinize sağlık!

    Benim küçük köşeme konuk olduğunuzu da gördüm. Bu vesile buradan da size hoşgeldiniz demiş olayım :)

    Sevgilerimle,

  8. zulaltan

    sevgili nurdan hanım , siz uluslararası ve hükümetlerarası ilişkiler uzmanıymışınız. dünyadaki en zor ve stresli mesleklerden birini yapıyormuşsunuz ve de bu kadarla da yetinmeyip bu muhteşem işleri yapıyorsunuz. önünüzde saygıyla eğiliyorum vallahi bravoooo :) ben iki insanın arasını düzeltemem siz maşallah hükümetlerarası diyalog uzmanıymışsınız. maşallah başarılı kadınlara bir örnek teşkil ediyorsunuz kutlarım canı gönülden :)

  9. :) :) Sevgili Zulaltan; zor bir coğrafya da ve yeni bir yüzyılın şekillendirilmesi ile uğraşılan tarihi zamanların içinde yaşıyoruz. Geçen yüzyıl iki dünya savaşı ve sayısız lokal çatışmalar ile şekillendirildi. Bizim sonunu göremeyeceğimiz yüzyılımız için de şekillendirici olayların içinden geçiyoruz. Bizden sonraki nesiller olaylara tarih perspektifinden daha net bakacaklar. Ben mesleki bakıyorum. Bu nedenle yaşananlar; yaşanma olasılığı hesaplanmış olanlar, daha bir müddet çalkalanacak dünya üzerinde, henüz nefes alıyorken; huzuru kendi içimde bulmak için yarattığım köşeden ürettiklerimdir paylaşılanlar.

    Son 4 yıldır mesleğimin boyutlarını biraz daha özele kaydırdım ama yakın tarihe tanıklık ettiğim anlar çoktur.

    Uzattım yine; sözün özü; kadınların , ekonomik, sosyal ve psikolojik olarak yalnızlaştırıldığı; etrafının duvarlar, gelenekler ve dar kalıplarla baskılandığı coğrafyamızın ve yaşam alanımızın sınırlarını zorlamak da bir anlamda benim misyonum olmuş durumda!

    Kadınların olmadığı toplumsal hayat; fanatikleşmeye, vandallaşmaya ve yozlaşmaya davetiyedir çünkü. Bizler hayatın her alanında var olmaya, başarılı olmaya ve üretmeye; bizden sonraki nesiller ve kız çocuklarımız için mecburuz.

    Sevgiler

  10. senayatilgan

  11. Sevgili Senay Hanım,

    Güzel sözlerinize, düşüncelerinize ve yazdıklarım çerçevesinde verdiğiniz desteğe çok teşekkür ederim. Kadınların içinde var olan potansiyel ve zorluklara katlanma katsayısı gerçekten bilimsel olarak da ispatlandığı gibi erkeklere nazaran çok daha yüksektir.

    Doğanın ona bahşettiği üstün özelliklerini olumlu ve üretken biçimde kullandığı sürece; ölçülen veya ölçülemeyen, görünen ya da görünemeyen herşey katkısı çok büyüktür. Bu nedenle, kadının öncülük ettiği her alanda başarısı kaçınılmazdır. Dediğiniz gibi; temsili ya da fiziki herşey kadında başlıyor. Yeter ki bu bilinci olumlu biçimde kullanabilsin!

    Sevgilerimle,

  12. shane

    Ne kadar anlamlı paylaşımlarda bulunulmuş karşılıklı. Nurdan Hanım, dediğiniz gibi, alenen görünen ve çoğunlukça da görülemeyen zorlukların ve tersliklerin yaşandığı zamanlardan geçerken, sadece bir tutam iyilik yapabilmenin verdiği mutluluğa eşlik ettiğiniz için teşekkürler. Fiziken ve gönülden bu etkinliğe destek veren herkese bir kez daha eksik olmayın demiş olayım; zaten demekten hiç bıkmıyorum. Sağolun varolun.

  13. Sevgili Shane şimdi görüyorum yazdığınız notu! Bu zor işe kalkıştığınız için siz sağolun! :)
    Sevgili Semyıl; bu köşeye bakmadığım için sizin de güzel sözlerinize kaygısız kalmış gibi olmuşum. Bunun için kusuruma bakmayın!
    Size de güzel sözleriniz için yürek dolusu teşekkürler :)

    Nilgün hanımcığım; ne güzel sözler bunlar; size de kucak dolusu sevgi ve teşekkürler :)

  14. senayatilgan

    Nuran Hanım sizin bu tablonuz ne kadar da kocaman ve harika bir tabloymuş… Şöyle bir dokunayım dedim inanın içim cız etti birşey yaparım diye :) Üzerinde camı da yokmuş resmen hissettim dokunurken çok güzeldi hakikaten ellerinize sağlık… :)

  15. senayatilgan

    Hakikaten çok güzeldi ama bu kocamaaaaaan harika eserler bütçemi o an için aşıyordu anca dokunabildim hepsine :) Buna, periye, tütü prenses elbisesine (onu yaparım diye almadım Serpille gülüştük sen yaparsın alma başka birşeye bak dedi haha :) ) ve daha birçok şeye… Çok güzellerdi haikaten çoooook :)

  16. zulaltan

    şenay, zenginler bunun için var kıymetli eserleri alsınlar diye :) davinciyi biz de seviyoruz ama alamıyoruz mesala. nurdan hanımın tablosuda öyle değerli sanattan anlayan zengin evleri süsleyecek :)

Bir Cevap Yazın

shane

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum