Cuma, Aralık 9, 2016
10marifet Sergisi’nde Kedicik Eldivenler de Olacak

16

örgü eldiven

Sevgili okuyan, 10marifet sergisi için ofisimize meşhur kedili eldivenlerinden gönderdi. Üstelik yanında birkaç güzel hediye daha geldi; bir kitap ayracı, bir bardak altlığı, mini bir örgü cüzdan ve küçük bir örgü duvar süsü. Ofisimize ve sergimize renk katacak olan bu güzel işler için çok teşekkür ederiz. İşte devamı:

örgü

Ve tabii ben de dayanamayıp sevgili okuyan’ın yaptığı gibi elime taktım eldiveni, çektim fotoğrafı :)

örgü eldiven

Çalışmalar çoğalıyor, sergi için ofis doluyor. Çok iyi gidiyoruz :) Elleriniz dert görmesin.

16 YORUMLAR

  1. Sevgili shane öncelikle size güzel düşünceleriniz ve emek verip çektiğiniz fotoğraflar için gönülden teşekkür ederim. Ben örerken çok keyif aldım, sizler de beğendiyseniz ne mutlu bana.
    Ayrıca güzel yorumlarınız için hepinize ayrıca çok teşekkür ediyorum. Mutluluk ve sevinç yaşattınız bana:)
    Herkese içten sevgilerimle.

  2. ojeler uyumlu olunca ben onları okuyanın eli zannetmiştim shane:)))
    eldivenlerin güzelliğini övmeme gerek yok zaten :D okuyanın meşhur kedili eldivenlerini beğenmeyen yok zaten ama sırada gümbür gümbür gelen baykuşlu eldivenleri var :D ben bayıldım…

  3. @xmadame; ojeler ile uyum tamamen tesadüf :) benim de çok hoşuma gitti denk gelince!
    @okuyan; ne demek, bizim için bir zevk, inanın.

  4. peerfelix@ :)) Çok hoşuma gitti yorumun, teşekkürler:)
    xmadame@ :)) İnanın mutluluk bu olsa gerek. Beğeniler ve güzel düşünceler beni çocukların hiseetiği masum sevinç ve mutluluklar gibi heycanlandırıp mutlu ediyor. Çok çok teşekkürler canım:)
    shane@ O zaman güzel yüreğinize sevgilerimi gönderiyorum:)

  5. Amanın kedicikler basmış ofisi bu defa :) Ellerin dert görmesin okuyan… Arkadaşlara katılıyorum çünkü bu eldivenleri nerede görsem artık aaaaa bu okuyanın eldivenleri diyorum içimden ve bakıyorum yayınlayana ‘okuyan’ :)

  6. ne güzel, siz de katılmışsınız sergiye çalışmanızla. el birliğiyle birşey yapılacak olması süper. meşhur eldivenleriniz yine çok güzel olmuş. baykuşlu olanları çok merak ettim yalnız.

  7. Sergi fikri beni de çok heyecanlandırıyor. Naçizane ördüm ben de bir şeyler. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.
    Baykuşlu eldivenler yayında:)
    Sevgilerimle.