10marifet Sergisi’nde Kedicik Eldivenler de Olacak

-

örgü eldiven

Sevgili okuyan, 10marifet sergisi için ofisimize meşhur kedili eldivenlerinden gönderdi. Üstelik yanında birkaç güzel hediye daha geldi; bir kitap ayracı, bir bardak altlığı, mini bir örgü cüzdan ve küçük bir örgü duvar süsü. Ofisimize ve sergimize renk katacak olan bu güzel işler için çok teşekkür ederiz. İşte devamı:

örgü

Ve tabii ben de dayanamayıp sevgili okuyan’ın yaptığı gibi elime taktım eldiveni, çektim fotoğrafı :)

örgü eldiven

Çalışmalar çoğalıyor, sergi için ofis doluyor. Çok iyi gidiyoruz :) Elleriniz dert görmesin.

16 yorum gelmiş

  1. okuyan

    Sevgili shane öncelikle size güzel düşünceleriniz ve emek verip çektiğiniz fotoğraflar için gönülden teşekkür ederim. Ben örerken çok keyif aldım, sizler de beğendiyseniz ne mutlu bana.
    Ayrıca güzel yorumlarınız için hepinize ayrıca çok teşekkür ediyorum. Mutluluk ve sevinç yaşattınız bana:)
    Herkese içten sevgilerimle.

  2. xmadame

    ojeler uyumlu olunca ben onları okuyanın eli zannetmiştim shane:)))

  3. shane

    @xmadame; ojeler ile uyum tamamen tesadüf :) benim de çok hoşuma gitti denk gelince!
    @okuyan; ne demek, bizim için bir zevk, inanın.

  4. okuyan

    peerfelix@ :)) Çok hoşuma gitti yorumun, teşekkürler:)
    xmadame@ :)) İnanın mutluluk bu olsa gerek. Beğeniler ve güzel düşünceler beni çocukların hiseetiği masum sevinç ve mutluluklar gibi heycanlandırıp mutlu ediyor. Çok çok teşekkürler canım:)
    shane@ O zaman güzel yüreğinize sevgilerimi gönderiyorum:)

  5. senayatilgan

    Amanın kedicikler basmış ofisi bu defa :) Ellerin dert görmesin okuyan… Arkadaşlara katılıyorum çünkü bu eldivenleri nerede görsem artık aaaaa bu okuyanın eldivenleri diyorum içimden ve bakıyorum yayınlayana ‘okuyan’ :)

  6. kahvesevmem

    ne güzel, siz de katılmışsınız sergiye çalışmanızla. el birliğiyle birşey yapılacak olması süper. meşhur eldivenleriniz yine çok güzel olmuş. baykuşlu olanları çok merak ettim yalnız.

  7. okuyan

    Sergi fikri beni de çok heyecanlandırıyor. Naçizane ördüm ben de bir şeyler. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.
    Baykuşlu eldivenler yayında:)
    Sevgilerimle.

Bir Cevap Yazın

shane

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum