Salı, Aralık 6, 2016
10marifet Sergisi’ne “İçinde Yok Yok” Paketi Geldi

14

küpe

10marifet sergisi için bu sefer, çeşitli tekniklerle yaptığı keyifli çalışmalarıyla tanıdığımız sevgili ckmzmrc bize ofisimize birkaç işini gönderdi. Bizi yine çok mutlu eden bu paketin içinden neler çıktı, bakalım. Önce bir çift küpe…

yüzük

Bu sallanan at şeklindeki üzeri kolaj tekniği ile süslü yüzük hakikaten çok ilginç…

yüzük

Bu kuşlu yüzüğü parmağımda sergilemeyi düşünüyorum :)

bileklik

Bileklikleri de editör arkadaşım cherry blossom girl sergileyecek herhalde :)

yüzük

Bunu Leyla görmesin, alamayız :)

bileklik

Cıvıl cıvıl diğer bileklikler…

mum

Mumları da sergide yakar bitiririz artık hep birlikte :)

Sevgili ckmzmrc’ye çok teşekkür ediyoruz. Sayesinde sergimiz biraz daha renklendi!

14 YORUMLAR

  1. cıvıl cıvıl bir sergi olacağı nasıl belli, tabi bir de tarçın kokulu bir sergi olacağı :) her biri ayrı neşeli,güzel, yüzükler de konuşuyor resmen çok güzeller :) ckmzmrc arkadaşımızın ellerine sağlık :) bu sergi baya yankı yapacak ülke çapında hatta dünya çapında desem :)

    .

  2. sığmayacaksınız siz orayaaaa, ben onu bilir onu söylerim:)) Şöyle açık havada karnaval havasında geniş biiirr mekanda birşeyler düşünmeye başlasanız ekipce diyorum. Malta Köşkü falan ne iyi olur değil mi ya da Ihmamur Kasrı?Özellikle kuşlu yüzüğü çok beğendim, parmaklarından gözlerimi alamayacağım nasıl yapılmış diye bakarken:)

  3. boya kalemli yüzüğü eklemeyi unutmuşum, hemen onu da yerine koydum.

    sergiyi biz de dört gözle bekliyoruz ve çok heyecanlıyız şimdiden. aslında biz de isterdik daha büyük bir yerde yapmayı, belki daha sonra daha büyük bir organizasyonu o şekilde yaparız. başka etkilnlikler yapmayacağız diye bir şey yok, enerjimiz artık eskisinden daha yüksek :)

  4. öncelikle hepinize çokkk teşekkür ederimm:))
    nick konusunu hiç o açıdan düşünmemiştim açıkcası haklısınız, o zaman tanışmış olalım ben miraçe!;)

  5. hepsı bırbırınden guzel ya hele kuş lu yüzüge bayıldım…nıkını yazmak gercekten zor bende mıraçe demeyı tercıh edıyorum ellerıne saglık süperler….