Perşembe, Aralık 8, 2016
10marifet sergisinin hazine sandığı kapanmıyor

14

10marifet sergisi

Marifetlerinden kimsenin şüphe duymadığı takı ve tabii fotoğraf ustamız sevgili gliatasarim, 10marifet sergisi için enfes işlerle dolu bir kutu gönderdi. Kesinlikle kendisi kadar iyi fotoğraflayamadığım muhakkak ama yine de güzelliklerine dair fikir verebildiğimi sanıyorum. Haydi bir bakın…

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

Bu işe başlarken şu bulunduğumuz duruma gelebileceğimizi düşünemezdik. Şimdi gönderdiğiniz bu çalışmalarla güzel bir sergi gerçekleştireceğimizi biliyoruz.

Teşekkürler gliatasarim…

14 YORUMLAR

  1. bu konuda ne düşünebilirim muhteşem takılarıyla gliatasarım geri dönmüş diye düşünüyorum :)hoş gelmiş ,seva gelmiş, nerelerdeymiş bu zamana kadar ,neden kayıplara karışmış ,bizi güzel takılarından ve fotoğraflarından niye mahrum bırakmış diye meraklar içindeyim. herkesin ara güler’i varsa bizim de gliatasarım’ımız var diye seviniyorduk, görünmez olunca, 10marifet sakinleri benim kötü fotolarıma katlanmak zorunda kaldılar yazık değil mi bu insanlara gliatasarım ? arada güzel kalbinizi ve fotoğraflarınızı gösterin canım özletmeyin kendizi :) sağlığınız ve işleriniz iyidir inşallah :)

  2. arada dayanamayıp takıyorum bileklikleri, tamamen model olayım diye, yoksa kesinlikle kötü bir niyetim yok arkadaşlar :)

  3. zulaltan; bende çok özledim sizlerle olmayı, işlerim çok yoğundu. Ne yazık ki, çok istesem de ne tasarım ne de paylaşım yapamadım. Her zaman olduğu gibi bu güzel ve içten sözleriniz yine ayaklarımı yerden kesti :)
    Sergide olacaksınız değil mi, çok isterim sizinle tanışmayı.

    shane, ne diyebilirim ki… o kadar güzel olmuş ki fotoğraf, sizin zarif ellerinize de çok yakışmış.
    Fotoğraf ve kompozisyonlar çok güzel, özeniniz için teşekkür ederim.
    Fakat niye böyle pintilik yapmışım ki ben! Çok az göründü gözüme gönderdiklerim. Bir çare düşünmeli buna :)

    ayamaya; çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :)

    kedi11; size de çok teşekkür ederim. Mutlu ettiniz beni.

  4. sevgili gliatasarım, bu kadar güzel takılar yollayan biri pinti olur mu canım :) ben sergiye gelemiyorum inşallah bir gün sizinle tanışma imkanım olur :)
    sevgiler…

  5. beğenmenize sevindim sevgili gliatasarim :) fotoğraf konusunda sizden övgü duymak tabii ki ayrı bir şey! sanırım çok pratik yapma imkanım oldu, bu kadar çok işi fotoğraflayınca! ne mutlu bize…

  6. bencede harıka takılar sevglı özgecım ellerıne saglık….sergı gercekten muthıs olacak buradan tanıstıgımız dostlarla canlı canlı görusmek cok hos olacakkk…filizcim yaa keske sende gelseydın:((

  7. süpersin :) ellerinize sağlık hem yapanın hem de çekenin… shane mankenliğini yaptığın bilekliğin rengi manidar :) herkese tekrar tekrar teşekkürler…. yaşasın 10marifet :)