Çarşamba, Aralık 7, 2016
10marifet sergisinin örgüleri, takıları, yeni güzelleri…

15

10marifet sergisi

10marifet sergisi için bugün de kocaman bir paket geldi ofisimize. Bu seferki gönderi sahibi, bize daha önce de çalışma göndermiş olan ssserpil. Ama bu kez, bağış etkinliği konusu açıldıktan sonra, satış işin planladığı malzemeleri göndermiş. Epey de fazla sayıda şey çıktı paketten. Haydi bir bakalım…

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

Bu kadar takıyı kendi yaptığı özel bir sergi tezgahına iğnelemiş sevgili ssserpil. Ancak ne yazık ki yolda ezilmiş, büzülmüş tezgah. O nedenle takıları oradan ayırmak zorunda kaldık.

Teşekkürler ssserpil…

15 YORUMLAR

  1. ayyy yayına gırmıs de görmedım bıle:)) tesekkurler shane cım..tezgah onelı degıl ben gelırken yaparım yıne eger ıstersenız…umarım bunlar faydalı olur sergı de:))

  2. Ellerine, emeğine sağlık serpilim
    Takılar daha bir özenle yada ayrı ayrı serilerek resmlenseydi, sanki daha bir iyi anlaşılırdı diye düşünüm shane
    İnşallah bu güzel amaç için faydalı olurlar

  3. Oyyyy Serpilimmmm doldurmuşsun koliyi maşşallahhhh :) Hepsi birbirinden güzel duruyor gerçekten de o pembe fularlı kolye daha bir dikkatimi çekti sanki süpersin ellerine gönlüne sağlık kuzum :)

  4. kesinlikle özensiz davranmadım, güzelce yerleştirdim. diğer bütün işlerden hiçbir farkı yok düzenleyişimin. çok intizamlı görünümden hoşlanmıyorum diyebilirim kişisel olarak, bu tarz doğal görünüm daha hoşuma gidiyor. zemini ayarladım, birçok fotoğraf çektim, hepsini editledim. bunlar hep zaman alan şeyler ve gelen her iş için aynı özeni gösteriyorum. lütfen aksini düşünmeyin.

    @ssserpil; diğer yazının altında konu dağılmasın diye buraya yazdım bu meseleyi. kırgın olmanıza gerek yok, çünkü düşündüğünüz gibi bir şey yok. aksine, görünümde diğer yazılardaki görsellerden bence hiçbir anlayış farkı yokken özensiz davrandığımı düşündüğünüz için ben biraz alındım doğrusu. ama bunlar önemli değil, önemli olan her şeyin satılıp bu güzel amaca hizmet vermesi.

    sergide görüşmek dileğiyle.

  5. tesekkur ederım shane cımm:))) gectı kırgınlıgım m simdi…bıraz alıngan bırıyım sanırım:)))sergıde gorusmek dılegıyle…

  6. vayyyyyyyy takılara bak ne kadar çoklar ve ne kadar güzeller :) eee bu kadar ürüne bizim köy yerindeki gibi harman yeri lazım fotoğraflamak için çok güzeller ellerine sağlık serpil :)

  7. o güzel kolyelerden biri bugün kızımın öğretmenine hediye olarak gidiyor, hem koruncuklara destek, hem sevdiğimiz birine hediye olacağı için çok mutluyum, sevgili Serpil Abla (abla diyorum o kadar yakın hissettim çünkü) emeğine yüreğine sağlık :D

  8. Sevgili ssserpil,
    Sergide sizinle şahsen tanışma fırsatı bulduğum için çok mutluyum.
    Hoş sohbetinizi, güler güzünüzü ve içtenliğinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.
    Zarif, pembe kolyeniz o güzel günün anısına daima bende kalacak.
    Zevkle ve sizi hatırlayarak kullanacağım.
    Kocaman sevgiler,
    Özge

  9. Ben biraz geç kaldım tanışma fırsatını kaçırmış oldum sizlerle. Blogunuzda çok güzel paylaşmışınız sergi fotograflarını.
    4 fotograf benim ürünlerime ait. Ve eğer en sonraki kırmızı zeminli fotoğraflar aldıklarınız sa benim siyap beyazlı çok amaçlı aksesuarımı almışsınız. İsterseniz kemer, isterseniz saç bandı, isterseniz boyun bağı olarak kullanılabilir. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle Sevgiler

  10. Serpilciiiiiim sen de biliyorsunki kırmızı kolyene gözümü dikmiş fakat ikinci turu atarken aldıklarını farkedince çok üzülmüştüm :) Pembe kolyen olsa onu havada kapardım ama belirttiği gibi Özge Hanım onu almış onun için ben göremedim :) Neyse pembe gitmiş zaten kırmızıyı da ben biraz ihmalkar davranıp kaçırdım ama mavi kolyeni de çok severek aldım ve severek kullanacağım :) Zaten kırmızı kolyeyi de ben Ankaraya geldiğimde yapacağına söz verdin unutma :) Öpüyorum canım benim :)