Perşembe, Aralık 8, 2016
10marifet Sergisi’nin Sevgi Ağacı

10marifet Sergisi’nin Sevgi Ağacı

42

dekoratif ağaç

10marifet’in üretken ve neşeli üyesi sevgili senayatilgan, bize bir kutu dolusu sevgi göndermiş. Yaratıcı gücüyle el emeğini birleştirmiş ve ortaya “Sevgi Ağacı” adını verdiği bu çalışma çıkmış. Cıvıl cıvıl renkleri ve orijinal duruşu ile sergimize eşsiz bir renk katacak bu çalışma için sonsuz teşekkürler!

Gelin bir başka açıdan bakalım ağacımıza:

dekoratif ağaç

Biraz yaklaşalım rengarenk yünlerden yapılmış kalbe:

kalp motifi

Şimdi de sarı kurdeleli olana bakalım:

kalp motifi

Renkler, renkler…

kalp motifi

Tellerden yaptığı ağacı ve değişik malzemelerden mamul kalpleri kutuya özenle yerleştirmiş sevgili senayatilgan ve bize çok neşeli bir hazırlama talimatı yazmış. Biz de ağacın dallarını açtık, kalpleri astık, çok eğlendik. Çok teşekkür ederiz bu güzel renkler için!

Son olarak senayatilgan’in notundan küçücük bir alıntı yapmak istiyorum: “… Hep aklımdaydı bu fikir ve ben de kendime değil hepimize yapmaya karar verdim…” Ne güzel düşünmüş ve ifade etmişsiniz!

42 YORUMLAR

  1. her detayı güzel olmuş :) iplerle yaptığı kalbe ve kırmızı kalbe (keçe galiba) bayıldım :) inanılmaz güzel estetik duruyor :) baya emek var ellerine sağlık şenay :) bu ağaçta aşk ,sevgi var :D

  2. karton kolide, kağıtların arasına yerleşmiş vaziyette geldi ağaç. plastik yılbaşı ağaçları ince kutuda katlı durur, dallarını açarsınız ya, o şekilde idi, biz dallarını ve ayaklarını açtık.

  3. yaptığınla konuşturmuşsun şenay hem geri dönüşüm gibi olmuş hemde şahane olmuş elişi kağıtlarından yapılmış kalp yağmuryürek olsun :) ellerin dert görmesin…

  4. Ne kadar cıvıl cıvıl bir şey olmuş. İnsanın yüreğini ısıtıyor, görüntüsü ve mesajı ile… Ellerine sağlık Şenay Atılgan…

  5. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar… Çok düşündüm ne yapsam diye , dikiş ile ilgili birşey yapsam oradakilerin bedenini bilmem kalıp kullanmam, zor olacaktı hem yapması hem sergilemesi, bende hep aklımda olan bu ağacı yapayım dedim :) Cam , kağıt, keçe her materyali kullanmaya çalıştım beğenmenize de ayrıca çok sevindim…
    Renkli şeyleri sevdiğimi artık herkes anlamıştır herhalde heryere renk katmak hoşuma gidiyor, güle güle kullanınız, sergileyiniz efendim :)
    Bu arada kalplerin çoğunun fikri yine 10marifetten, hep hayran kaldığım kalpleri yaptım yani :)

  6. senayatilgan , çevre gününe özel mi yaptın yoksa bu çalışmayı :) çevre günün kutlu olsun sayın çevre mühendisi işin zor ..

  7. Ayferce teşekkür ederim :)
    Zulaltan inanki dün gönderip bugün gitmesi de tesadüf oldu ama öyle oldu dimi :) Sabahtan beri ayaktayım bugün ambalaj atığı tesisimizin açılışını yaptık :) Çevre etkinliklerindeydik aktif bir gündü yani çevre adına :) Bu yayın da bana sürpriz oldu, hemen açmış arkadaşlar fotoğraflamış ve eklemişler :) Çok mutlu oldum :)
    Ayrıca hepimizin ÇEVRE GÜNÜ kutlu olsun zulaltancım :) Aynı havayı soluyoruz :)

  8. geri dönüşüm işinde her gün bir başarı hikayesi yaşıyorsun senin için her gün çevre günü desene :) neyseki senin gibi çevre için çalışanlar da var, ben ancak temiz tutuyorum, çevreye tek katkım bu .

  9. o da çok önemli bir katkı sevgili zulaltan. bu konuda ne yapsak kar, hep de daha fazlasını yapmalıyız ama yapmayanlar sayıca sanıyorum daha fazla. özellikle su kullanımı konusunda ben çok takıntılıyım ama o kadar büyük sarfiyatlar yapılıyor ki benim artan suları biriktirip çiçekleri onunla sulamak için dikkatli olmam dünyayı ne kadar kurtarır belirsiz, ona üzülüyorum.

  10. Sizin evinizden 5 damla benimkinden 3, zulaltandan 4, yagmuryurekten 25 :) damlaya damlaya göl oluyor shane… Biz yapalım içimiz rahat olsun da çocuklrımıza da bunu aşılayalım en önemli etki o olacaktır :) Benim cadıcık yerde çöp görsün alır kutuya atar ‘Anne bak PİS insanlar yine yere atmışlar, neden hep böyle yapıyorlar? ‘ deyip duruyor ve her gün anlatıyorum çocuk şimdiden Greenpeace’e aday yani :D

  11. senayatilgan :) bir çevre mühendisinin kızı da böyle bilinçli olur tabi :)armut dibine düşer :D bizim eve bulaşık makinası sırf su tasarrufu yapıyor diye alındı yoksa ömür billah bulaşıkları elde yıkayacaktık :)

  12. kesinlikle, leyla da o şekilde, suyu kapatır boşuna akmasın diye, çöplere tepki verir, içinde olmadığımız odanın lambasını söndürür :) bu arada yagmuryurek’e 25 damla sorumluluğu vermeniz de dikkatimden kaçmadı ;)

  13. haha :) zulaltan evet madem yagmuryurek yapsın bakalım yağmurluğunu değil mi :) shane ayrıca hemşeri çıktık azıcık özel muamele de olabilir :)

  14. ikinizde karadenizlisiniz tabi yağmuru çok olan ve dünyanın en güzel doğasına sahip olan yer :) Artvit’in doğal milli park ilan edilen bir yerinin resimlerini görmüştüm cennet burası demiştim :) çok şanslısınız valla Artvinliler olarak :)

  15. Şenay hanım öncelikle yüreğinize, ellerinize, aklınıza sağlık, çok hoş bir çalışma olmuş.
    Bu çevre bilinci konusunda ben, aslında buradan el birliği sağlanacağını ve bir çok insanın yapılan uyarıları dikkate alacağını düşünüyorum.Bunun içinde birşeyler yapsak?Belki yeri değil diyeceksiniz ama bu kadar takip edilen bir yerde hem de çoğunluğunu annelerin ve sanatçı ruh taşıyan hassas insanların olduğunu düşünürsek bence birşeyler yapılmalı ÇOCUKLARIMIZ İÇİN
    Ben, çocuklarım doğduğun itibaren ellimden geldiğince yediklerime dolayısıyla yediklerine dikkat etmeye, ekebildiğim sürece ekmeye :) ev ekip biçtiklerimden (az da olsa) özellikle zamansız sebze meyve yedirmemeye dikkat ediyorum.Bir süredir de toplumsal bir sorumluluk olduğuna inandığım ve aslında hepimizin evinde kolayca yapabileceğimizi düşündüğüm bir şeyi yapıyorum,BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI :) Gülben Ergen in programına katılan Erkan ŞAMCI nın tarifi üzerine yaptığım deterjanımı gönül rahatlığıyla kullanıyorum çünkü hemen hemen kullanılan bütün maddeler gıda ürünleri.Ben , o bulaşıklarda kalan deterjan atıklarından çok huylanıyordum ve bu şekilde çocuklarıma gönül rahatlığıyla o bardaklardan su veriyorum ve atık haline gelen ve en sonunda denize karışan o kimyasallardan korunduğumuza inanıyorum:) “sadece ben yapsam ne olur?” demiyorum çünkü biliyorum ki böyle yapan ve düşünen milyonlarca insan var ve aslında 1 kişi 1 kişidir.
    Çenem düştü kusura bakmayın. :)

  16. deliisibunlar yorumun için teşekkür ederim :) Aslında dediğiniz gibi tek olduğumuzu sanıyoruz ama farkediyoruzki aslında teklerden oluşan bir çoğunluğuz :) Ben de kendimi tek zannederdim bakın herkes gönülden ilgili aslında çevre ile. Eğer brşey yapılacaksa, yapılırsa ben varım , çoğunluğu oluşturacak biri de ben olurum elbette :)
    Ben düşük çenelileri severim hiç yadırgamadım :)

    Bugün benim doğum günüm ayrıca, İyiki Doğdum :)

  17. iyi ki doğdun şenay
    iyi ki doğdun şenay
    mutlu yılar mutlu yıllar mutlu yıllar saaaaanaaaaaaaaaaaaaaaa
    :) yukarıdaki yorumlarla ilgili bişeyler yazacaktım ama doğum günün kesti önümü :)
    Allah dilediğin yerde dilediğin insanlarla dilediğin bi dünya içinde tüm dileklerini gerçekleştirsin…amma dilek kullanmışım :) dilek ağacına döndün….. mutlu ol arkadaşım…..aslında huzurlu ol…
    iyi ki doğdun şenay
    iyi ki doğdun şenay

  18. iyiki doğdun Şenay :) sevdiklerinle beraber uzun ,mutlu, huzurlu bir hayatın olsun, doğum günün hep güzelliklerle dolsun ve tabi hediyelerle dolsun demi :D bu durum da sen ikizler burcu mu oluyon acaba ???

  19. Teşekkür ederim zulaltan :) Evet ikizlerim… Hediyelerle dolma zamanım geçti artık kimse almıyor hediye falan pastamı da kendim alırım herhalde birazdan sürpriz yapıcam herkese hahahaha :)

  20. Vallahi tencere kapak diyemem ama bir şekilde biz yemeği taşırmıyoruz herşeeyyy tadında pişiyor bizim tencerede :) Diğer adaylarda başkalarının olduğu için bizi ilgilendirmiyor biz oramızdan buramızdan çekip birbirimize uyduk artık. :) Daha iyisi yok bize bizden başka :) O bir aslan herhalde uyuyordur, burç ne derse desin evde benim sözüm geçtikçe uyum süpper hahaha :)

  21. Teşekkür ederim shane… Bende onu diyordum iyiki buradayım, iyiki yapmışsınız siteyi vallahi aldığınız duaların, gülümsettiğğiniz kalplerin haddi hesabı yoktur herhalde… :)

  22. burç yorumunu dinlediğim kadarıyla aslan ateş ikizler hava olduğuna göre, ateş hava olmayan ortamda olamadığına göre mükemmel uyum :) ALLAH MUTLU ETSİN BİR ÖMÜR AYIRMASIN :D

  23. yagmuyurek, işte bulaşık deterjanı .)) uzuuun süre gidiyor ve ben kullanımı arttırmak için eşe dosta dağıttım.Lütfen üşenmeyiiiin, deneyin.http://www.dailymotion.com/video/xnktxj_gulben-erkan-yamcy-dan-turp-havuc-ve-kyvyrcyk-ekimi-ile-doyal-bulayyk-deterjany-tarifleri-10-01-12_lifestyle buradan izleyebilirsiniz.Ben bu adama bayılıyoruum.
    EL YAPIMI BULAŞIK DETERJANI: 4/1 Çeyrek su bardağı tuz

    1 su bardağı boraks

    1 su bardağı karbonat

    1 su bardağı hardal tozu

    20-30 damla mandalina yağı

    2 tatlı kaşığı limon tuzu

    tuzu bir kabın içine ilave edip mandalina yağını ekleyin iyice karıştırıp topaklaşmamasını sağlayın ve diğer malzemeleride katıp karıştırın doğal bulaşık makinası deterjanınız hazır. Makinanın deterjan gözüne 1.5 yemek kaşığı eklemeniz yeterli.

    Not: bulaşıklarınızda mat, buğulu bir görüntü oluşursa aynı miktarda hazırladığınız deterjandan 1 su bardağı sıcak suyun içine ekleyip eritin bulaşıklarınızın üzerine serpip makinanızı çalıştırın. Makinanıza parlatıcı gözüne elma sirkesi ilave etmeyi unutmayın.

    bunun dışında ben,parlatıcı gözüne sirke, koku olarakta tülbente koyduğum limonu koyuyorum .))
    videoyu izlerseniz detayları daha ii öğrenebilirsiniz.KOLAY GELSİİİN

  24. Teşekkür ederim deliisinunlar :) Hepimize savdiklerimizle uzun bir ömür diliyorum bende… Bu deterjan tarifi de uygulanabilir birşeye benziyor gerçekten de… Deneyen biri olarak tavsiye de ediyorsunuz herhalde yıkama performansını beğeniyorsunuzdur. Ben makinaya bulaşıkları sudan ggeçerek koymuyorum çünkü aslında daha fazla su harcıyoruz o zaman çok fazla kalıntı varsa bir parça peçeteyle sıvarım sadece. Bazıları (ki içimizdede vardır mutlaka) neredeyse yıkayıp birde makinaya koyuyorlar :) Hem suya yazık hem de üşenirim açıkçası, makina ne güne duruyor… :)

  25. O bahsettiğiniz, aslında delilerden biri de benim üstelik akıtma değil yıkama sayılacak gibi koyuyorum:)) deterjanla akıtıyorum…Yakında bir daha hazırlicam adres bildirirseniz denemelik yollayabilirim .) kendiniz test edersiniz.