Cuma, Aralık 9, 2016
10marifet sergisinin yeni ve leziz polimer kil işleri

16

10marifet sergisi

Polimer kil ile muhteşem işler ortaya çıkaran arkadaşlarımızdan biri de kirmizikralice malumunuz. 10marifet sergisi için kolları sıvayan polimer kil kraliçesi, birbirinden leziz işler yollamış. Kapanın elinde kalacakları besbelli, o yüzden doya doya bakalım gelin.

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

Sergimiz için gelen bütün işleri, sergi hakkında bilgileri, tanıtım için kullanabileceğiniz görsellerin linklerini ve gönderim için adresimizi şurada bulabilirsiniz. Bize üye olsun olmasın, herkese bu davetimiz. Eşe dosta da söyleyin, el yapımı iş üretimi olan herkes bu etkinliğe katkıda bulunabilir.

Teşekkürler kirmizikralice…

16 YORUMLAR

  1. kırmızıkraliçe, bu kadar leziz ,muhteşem tasarımları iyi paketlemişsin herhalde, değilse kargo görevlisi görür dayanamaz azıcık ucundan alırdı :) ben de diyorum kırmızıkraliçe çikolatayı neden yarım yollamış meğerse shane’nin marifetiymiş ;) çoooooook güzel bir sergi olacağı eserlerden belli vallahi :) ellerine sağlık kırmızıkraliçe :)

  2. valla zulaltan’cım sanırım görevliden sağlamca kurtaracak şekilde paketleme yapmışım. ters ters bakıyordu zaten kutuyu incelerken bunlar ne acaba diye :) ben o kadar gönderdim shane ısırıvermiş :P tekrar teşekkür ederim hepinize. mutluyum aranızda olduğum için. inşallah sergiyi de ziyaret etme fırsatım olur da sizlerle tanışabiliriz de aynı zamanda :) güzel olmaz mı? :)

  3. bu tatlıları görünce yememek mümkün mü sizi başarınızdan dolayı tebrik etmek istiyorum herbiri ayrı güzellikte sergiye muhteşem lezzet kattınız :)

  4. Kırmızıkralice döktürmüşsün sergi için… Yaptığın herşeyden göndermişsin sergiye :) Ellerine sağlık ve o taca bayıldım :) Hepsi ayrı iştah açıcı ayrı muhteşemler :)

  5. duygun hanım teşekkür ederim :)
    senayatilgancım herşeyden olsun istedim, inşallah sahiplerine ulaşırlar da katkımız bol bol olur :) Taç bana bile sürpriz oldu paketlemenin son anında kutuya giriverdi yoksa kendime saklıyordum hehehe :) teşekkür ederim güzel yorumun için :)

  6. Heeeeyyyy kırmızı kraliçe :) O taca bayıldım demiştimya artık benim :) Canım kocam da çok beğendi ve bunu ben alıyorum sana dedi artık beniiiimmmm :) Çok güzelmiş yakından da ellerine sağlık :)