1980 Haziran…

-
çoook vefakar
çoook vefakar

34 yorum gelmiş

  1. canım arkadaşım benim nasılda yaptığın işler kendinle özleşiyor.sen ne kadar zarif ince ve hasassan yaptığın iş de okadarzarif. renkleri ne güzel kaynaştırmışsın.sen kolay diyorsun ama bir o kadar emekli görünüyor.emeğine, ellerine sağlık. :)))

  3. cok teşekkür ederim semyılcım,boradoracım :) semyılcım o dünyalara bedel,güzel sözlerin aslında, senin güzel yüreğini yansıtıyor,canım benim.

  4. Esinselcim çok beyendim battaniyeni.Büyük bir sabı işi ve de çok hoş bir renk armonisi var.Örgüde usta olduğunun kanıtı burda işte.Ellerine sağlık.

  5. çok teşekkür ederim nazesencim.aslında ustalık gerektirmiyor.sen bunun şahını örersin,kare kare örüp,sonra birleştiriliyor.artan ipleri de bir güzel toparlıyor :))

  6. nice 1980 haziranların olsun nedukcum :)) semyılcım çok şekersin,hiç o gözle bakmamıştım,canım benim :))

  7. tabi ya illaki artık kumaşlar değerlendirilecek diye bir kuralyok ki patcwork’devar da ben mi bilmiyorum ? hııı

  8. ben 2 yaşındayken yapmışsınız şemyıl ablacım. Çok güzel olmuş. O minik üçgenlerden örüp şu çiçektende yapabilirsiniz. Ben bu akşam ondan deneyecektim ama yok buradan kalkamadım :))

  9. ben senin şemyıl deyişini severim.. :)))DE….. bu güzel şeyi esinsel yapmış ..ben isim koydum :))senin o çiçekleri bende çok beğenmiştim.ve not almıştım. ama yapamadım. hatırlattığın iyi oldu..:)

  10. :)) ay şimdi tekrar yorum yazılmış okumak için açarken fark ettim :)) Çok pardon esinselcim senin battaniye süper olmuş. Saat 01.00 olunca böyle oluyor işte :))Şemyıl ablacım sizi de kocaman öpüyorum, ben yatayım artık sabah işe gidilecek, yeni modüller hazırlanacak…Tatlı rüyalar.

  11. olsun embircim :)) şemyıl ablacın ile aramızda, bir battaniyenin lafı bile olmaz.teşekkür ederim…allah rahatlık versin…tatlı rüyalar…yarın iyi çalışmalar:))

    ah canım arkadaşım güzel düşüncene teşekkürler.:)

  13. Battaniye süper olmuş.. Bence de zor :) Böyle bir emek, cidden güzel. E ama battaniye de hakkını, kendine harcanan emeğin karşılığını vermiş.. Yaşı benden büyük maşşallahh:)Bu arada söylemeden edemeyeceğim, sizler süpersiniz, çok tatlısınız ya :)

  14. çok teşekkür ederim dilevsercim,gerçektende hakkını verdi.nerelere gitti…nerelerde ısıttı,korudu bizi bir bilsen :))semyılcım çok haklı,

    tatlılar tatlıları çekermiş :)))

    sevgiler sana…

  15. Ay ne şirin bir şey bu öpücükte gönderiyor.Esinselcim yaşı battaniyeden büyük olan biri olarak bu battaniyenin modası hiç geçmez diyorum.Herkese sevgiler

  16. esinselciğin yüreğinin resmi bu işte.:)))Dilevser gerçektende bu sitenin bir büyüsü var nice sıkıntılıgünlerimde kendimi unutturdu burası ve buradaki arkadaşların yazı ve yorumları.hepsi sağolsun:))

  17. aaa gerçekten resmen aynısı :) kayınvalidem’e hemn göstermeliyim işinizi, sizde harika yapmışsınız elinize sağlık.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Artık yünlerden battaniye örgüsü

| | 1 Yorum

Tığ işi zigzag battaniye yapımı

| | 1 Yorum

Kış temalı sevgi dolu battaniyem

| | 12 Yorum

Hanım dilendi bey beğendi motifli battaniye örgüsü

| | 0 Yorum