1980 Haziran…

-
çoook vefakar
çoook vefakar

34 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    canım arkadaşım benim nasılda yaptığın işler kendinle özleşiyor.sen ne kadar zarif ince ve hasassan yaptığın iş de okadarzarif. renkleri ne güzel kaynaştırmışsın.sen kolay diyorsun ama bir o kadar emekli görünüyor.emeğine, ellerine sağlık. :)))

  2. boradora

  3. esinsel

    cok teşekkür ederim semyılcım,boradoracım :) semyılcım o dünyalara bedel,güzel sözlerin aslında, senin güzel yüreğini yansıtıyor,canım benim.

  4. nazesen

    Esinselcim çok beyendim battaniyeni.Büyük bir sabı işi ve de çok hoş bir renk armonisi var.Örgüde usta olduğunun kanıtı burda işte.Ellerine sağlık.

  5. esinsel

    çok teşekkür ederim nazesencim.aslında ustalık gerektirmiyor.sen bunun şahını örersin,kare kare örüp,sonra birleştiriliyor.artan ipleri de bir güzel toparlıyor :))

  6. esinsel

    nice 1980 haziranların olsun nedukcum :)) semyılcım çok şekersin,hiç o gözle bakmamıştım,canım benim :))

  7. SEMYIL

    tabi ya illaki artık kumaşlar değerlendirilecek diye bir kuralyok ki patcwork’devar da ben mi bilmiyorum ? hııı

  8. embir

    ben 2 yaşındayken yapmışsınız şemyıl ablacım. Çok güzel olmuş. O minik üçgenlerden örüp şu çiçektende yapabilirsiniz. Ben bu akşam ondan deneyecektim ama yok buradan kalkamadım :))

  9. SEMYIL

    ben senin şemyıl deyişini severim.. :)))DE….. bu güzel şeyi esinsel yapmış ..ben isim koydum :))senin o çiçekleri bende çok beğenmiştim.ve not almıştım. ama yapamadım. hatırlattığın iyi oldu..:)

  10. embir

    :)) ay şimdi tekrar yorum yazılmış okumak için açarken fark ettim :)) Çok pardon esinselcim senin battaniye süper olmuş. Saat 01.00 olunca böyle oluyor işte :))Şemyıl ablacım sizi de kocaman öpüyorum, ben yatayım artık sabah işe gidilecek, yeni modüller hazırlanacak…Tatlı rüyalar.

  11. esinsel

    olsun embircim :)) şemyıl ablacın ile aramızda, bir battaniyenin lafı bile olmaz.teşekkür ederim…allah rahatlık versin…tatlı rüyalar…yarın iyi çalışmalar:))

  12. SEMYIL

    şemyıl ablacın ile aramızda, bir battaniyenin lafı bile olmaz.teşekkür ederim…

    ah canım arkadaşım güzel düşüncene teşekkürler.:)

  13. dilevser

    Battaniye süper olmuş.. Bence de zor :) Böyle bir emek, cidden güzel. E ama battaniye de hakkını, kendine harcanan emeğin karşılığını vermiş.. Yaşı benden büyük maşşallahh:)Bu arada söylemeden edemeyeceğim, sizler süpersiniz, çok tatlısınız ya :)

  14. esinsel

    çok teşekkür ederim dilevsercim,gerçektende hakkını verdi.nerelere gitti…nerelerde ısıttı,korudu bizi bir bilsen :))semyılcım çok haklı,

    tatlılar tatlıları çekermiş :)))

    sevgiler sana…

  15. nazesen

    Ay ne şirin bir şey bu öpücükte gönderiyor.Esinselcim yaşı battaniyeden büyük olan biri olarak bu battaniyenin modası hiç geçmez diyorum.Herkese sevgiler

  16. SEMYIL

    esinselciğin yüreğinin resmi bu işte.:)))Dilevser gerçektende bu sitenin bir büyüsü var nice sıkıntılıgünlerimde kendimi unutturdu burası ve buradaki arkadaşların yazı ve yorumları.hepsi sağolsun:))

  17. minepolat

    aaa gerçekten resmen aynısı :) kayınvalidem’e hemn göstermeliyim işinizi, sizde harika yapmışsınız elinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: ilknurturan

| | 0 Yorum

Tığ işi battaniye modellerini seviyoruz

| | 0 Yorum

Üç renkli tığ işi battaniye

| | 9 Yorum

Motifli örgü battaniye

| | 0 Yorum

Motif motif battaniye

| | 1 Yorum

El örgüsü battaniye modeli

| | 1 Yorum

Kedili battaniye modeli

| | 0 Yorum

Renkli diz battaniyesi

| | 0 Yorum

Pembe mor tonlarında kedili battaniye

| | 0 Yorum

Kedicikli örgü battaniye

| | 0 Yorum

Kedi motifli battaniye

| | 3 Yorum

Kedi motifli örgü battaniye

| | 3 Yorum

Artık yünlerden battaniye örgüsü

| | 1 Yorum