Perşembe, Aralık 8, 2016

1980 Haziran…

34
çoook vefakar
çoook vefakar

Marifette, çok güzel battaniye örnekleri var. Ben de vefakârımı paylaşayım istedim, sevgili arkadaşlar. Yapımı çok kolay. Üç ilmek ile başlayıp,istediğiniz genişliğe gelene kadar,iki tarafından arttırıyor, sonra da üç ilmek kalana kadar, eksilterek bitiriyorsunuz. İster tek tek kareler yapıp birleştirin, ya da hiç ipinizi koparmadan, yeni bir kareye başlayarak devam edin. Haa neden 1980 Haziran derseniz; bu battaniye o kadar eski ve hala evimizde paylaşılamayan…

34 YORUMLAR

  1. canım arkadaşım benim nasılda yaptığın işler kendinle özleşiyor.sen ne kadar zarif ince ve hasassan yaptığın iş de okadarzarif. renkleri ne güzel kaynaştırmışsın.sen kolay diyorsun ama bir o kadar emekli görünüyor.emeğine, ellerine sağlık. :)))

  2. guzelligine katiliyorum ama kolayligina degil:)bi kere cok cok muntazam gorunuyo,ben arttirirken hep agzi yuzu bi tarafa gider…

  3. cok teşekkür ederim semyılcım,boradoracım :) semyılcım o dünyalara bedel,güzel sözlerin aslında, senin güzel yüreğini yansıtıyor,canım benim.

  4. Esinselcim çok beyendim battaniyeni.Büyük bir sabı işi ve de çok hoş bir renk armonisi var.Örgüde usta olduğunun kanıtı burda işte.Ellerine sağlık.

  5. çok teşekkür ederim nazesencim.aslında ustalık gerektirmiyor.sen bunun şahını örersin,kare kare örüp,sonra birleştiriliyor.artan ipleri de bir güzel toparlıyor :))

  6. tabi ya illaki artık kumaşlar değerlendirilecek diye bir kuralyok ki patcwork’devar da ben mi bilmiyorum ? hııı

  7. ben 2 yaşındayken yapmışsınız şemyıl ablacım. Çok güzel olmuş. O minik üçgenlerden örüp şu çiçektende yapabilirsiniz. Ben bu akşam ondan deneyecektim ama yok buradan kalkamadım :))

  8. ben senin şemyıl deyişini severim.. :)))DE….. bu güzel şeyi esinsel yapmış ..ben isim koydum :))senin o çiçekleri bende çok beğenmiştim.ve not almıştım. ama yapamadım. hatırlattığın iyi oldu..:)

  9. :)) ay şimdi tekrar yorum yazılmış okumak için açarken fark ettim :)) Çok pardon esinselcim senin battaniye süper olmuş. Saat 01.00 olunca böyle oluyor işte :))Şemyıl ablacım sizi de kocaman öpüyorum, ben yatayım artık sabah işe gidilecek, yeni modüller hazırlanacak…Tatlı rüyalar.

  10. olsun embircim :)) şemyıl ablacın ile aramızda, bir battaniyenin lafı bile olmaz.teşekkür ederim…allah rahatlık versin…tatlı rüyalar…yarın iyi çalışmalar:))

  11. şemyıl ablacın ile aramızda, bir battaniyenin lafı bile olmaz.teşekkür ederim…

    ah canım arkadaşım güzel düşüncene teşekkürler.:)

  12. Battaniye süper olmuş.. Bence de zor :) Böyle bir emek, cidden güzel. E ama battaniye de hakkını, kendine harcanan emeğin karşılığını vermiş.. Yaşı benden büyük maşşallahh:)Bu arada söylemeden edemeyeceğim, sizler süpersiniz, çok tatlısınız ya :)

  13. çok teşekkür ederim dilevsercim,gerçektende hakkını verdi.nerelere gitti…nerelerde ısıttı,korudu bizi bir bilsen :))semyılcım çok haklı,

    tatlılar tatlıları çekermiş :)))

    sevgiler sana…

  14. Ay ne şirin bir şey bu öpücükte gönderiyor.Esinselcim yaşı battaniyeden büyük olan biri olarak bu battaniyenin modası hiç geçmez diyorum.Herkese sevgiler

  15. esinselciğin yüreğinin resmi bu işte.:)))Dilevser gerçektende bu sitenin bir büyüsü var nice sıkıntılıgünlerimde kendimi unutturdu burası ve buradaki arkadaşların yazı ve yorumları.hepsi sağolsun:))