2. deneme; oğlum için kapı süsü

-

kapı süsü
Evet arkadaşlar oğlum için hazırladığım kapı süsü ile karşınızdayım :) Umarım bunu da beğenirsiniz. Şimdiden bu kapı süsü için 2 sipariş aldım şu anda çokkkk mutluyum. Bu kapı süsünün örneğinin çoğunu tiryakihobi’den aldım, biraz büyüterek ve ufak tefek oynamalarla bu hale getirdim, umarım bu hali de hoşunuza gider. Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir de resim çekmeyi öğrenebilirsem çok iyi olacak değil mi? :)

14 yorum gelmiş

  1. yaprakege

    beğendiğiniz için teşekkür ederim.farkındaysanız kimden örnek aldığımı ve ufak tefek değişiklikler yaptığımı açık ve net belirttim.Benim için tamamen etik çünkü ben türkiyede değilim ve yeniden belirtiyorum ki tamamen aynısını kopyalamadım.Yani ekmeğinize engel olmak gibi bir düşüncem yok tam aksine size üyeyim ve kendime örnek alıyorum sizde bunu mazur görün lütfen.

  2. hobicantam

    siparişten kasıt belki eş dost görüp beğenmiştir ve hediye olarak istemiştir.Yada en azından ben böyle anlamak ve düşünmek istedim okuyunca.

  3. yaprakege

    Yaptığım ve yeni koyduğum resimlerde de göreceksiniz ki yakın çevreme yapıyorum şu anda ticaretini yapmıyorum ama ileride neden olmasın diyorum vede örnek aldığım her satış yapan veya yapmayan herkesi de belirtiyorum.Evet belki haklı olabilirsiniz zaten bunun için isminizi kullandım nereden bulduğumu nereden örnek aldığımı herkesin bilmesi için.Rahatsızlık verdiysem özür dilerim bundan sonra sizin ürünleriniz benzerini yapmamaya özen göstereceğim.Tekrardan özür dilerim.

  4. senayatilgan

    Ben sipariş kısmına girmeden yorumumu yapayım :D

Bir Cevap Yazın

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yılbaşı temalı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Işıltılı çam ağacını kendin yap

| | 0 Yorum

Video: Keçe sabun nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse tacı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yelkenli süslemeli kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum