Cumartesi, Aralık 10, 2016
2. deneme; oğlum için kapı süsü

2. deneme; oğlum için kapı süsü

14

kapı süsü
Evet arkadaşlar oğlum için hazırladığım kapı süsü ile karşınızdayım :) Umarım bunu da beğenirsiniz. Şimdiden bu kapı süsü için 2 sipariş aldım şu anda çokkkk mutluyum. Bu kapı süsünün örneğinin çoğunu tiryakihobi’den aldım, biraz büyüterek ve ufak tefek oynamalarla bu hale getirdim, umarım bu hali de hoşunuza gider. Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir de resim çekmeyi öğrenebilirsem çok iyi olacak değil mi? :)

14 YORUMLAR

  1. beğendiğiniz için teşekkür ederim.farkındaysanız kimden örnek aldığımı ve ufak tefek değişiklikler yaptığımı açık ve net belirttim.Benim için tamamen etik çünkü ben türkiyede değilim ve yeniden belirtiyorum ki tamamen aynısını kopyalamadım.Yani ekmeğinize engel olmak gibi bir düşüncem yok tam aksine size üyeyim ve kendime örnek alıyorum sizde bunu mazur görün lütfen.

  2. siparişten kasıt belki eş dost görüp beğenmiştir ve hediye olarak istemiştir.Yada en azından ben böyle anlamak ve düşünmek istedim okuyunca.

  3. Yaptığım ve yeni koyduğum resimlerde de göreceksiniz ki yakın çevreme yapıyorum şu anda ticaretini yapmıyorum ama ileride neden olmasın diyorum vede örnek aldığım her satış yapan veya yapmayan herkesi de belirtiyorum.Evet belki haklı olabilirsiniz zaten bunun için isminizi kullandım nereden bulduğumu nereden örnek aldığımı herkesin bilmesi için.Rahatsızlık verdiysem özür dilerim bundan sonra sizin ürünleriniz benzerini yapmamaya özen göstereceğim.Tekrardan özür dilerim.

  4. Ben sipariş kısmına girmeden yorumumu yapayım :D
    Çok başarılı olmuş :) Evet görünce hemen aaaa fındıkkurdum bu dedim çünkü bu tarz şeyler hep onu hatırlatıyor gerçektende :) Onun kendine has bir çizgisi var ve siz de başarılısınız bu konuda belli :) Siz de madem bu işi severek yapıyorsunuz eminim yakın zamanda kendi tarzınızı da oluşturacaksınız :) Başlangıçta Tiryaki Hobi den etkilenip bu işe giren kimbilir kaç insan vardır :) Fındıkkurdum senin o güzel çalışmalarından esinlenmemek mümkün mü :) Bu da güzel bir örneği…