Pazar, Aralık 11, 2016

70 YORUMLAR

  1. Güzel ama bende Mavisofra gibi biraz uzun diye düşündüm.Peki başlık 2 siyah çanta diyor ikincisi nerde? Yada ben daha uyanamadım mı…))) Kızlar açıklayın bakalım.

  2. Banada baya uzun göründü ama 30 cm de çok değil gibi. Sündürmüşsün resimleri düzgün çek bi daha. Tosunum lafını bi kullanan daha buldum:) yüzünede diyon mu kocanın?

  3. çantayı çok beğendim:)) ellerinde sağlık kız çok düzgün dikmişsin..ben benimkine tosun dersem çok kızar valla:S

  4. aslında zayıf sayılmaz benimki de bi tosuncuk ama kendisi tosun olmadığını düşünüyo:))) o sana ne diyo? ne diye hitap ediyorsunuz birbirinize?

  5. bu kız kocaman olmuş yaa:)) ne çabuk değişiyo çocuklar anlayamıyorum hiç…şu güzelliğe bak !! Kağan uyansa da görse..

  6. kıyyaammaam ben onaa… fıstığım benim:)) maaşşallah diyeyim.ben kahve vermedim hiç:))) sütün içine pekmez katınca aynı nescafe gibi oluyo onu içiriyom:)) kandırıyorm hep:))

  7. kola isteyince de direk pekmezi koyuyorum bardağına iki üç yudumdan sonra istemiyo:)) ama bizim içtiğimiz koladan içmemiş oluyo ve bir de pekmezlenmiş oluyo:))) her şeye bi kandırma payı bırakıyorum. bu da doğru değil biliyorum ama:((

  8. süt ve yoğurda bal pekmez gibi şeyleri karışmak besin değerlerini kaybettiriyo,emilimini azaltıyo,bal ve pekmezi meyve suyuyla vermek en yararlısıymış.ben akıllı olduğumdan dolayı kahve veriyorum çocuğa

  9. evet süte katılan pekmez besin değerlerini azaltıyormuş. ama kahveye benzesin diye öyle yapıyorm ben:)) zaten uykusuz Kağan bi de kahve içse daha da uyumaz:))bugün kumaş aldım,uyku tulumu dikcem. senin diktiğini inceledim biraz. bu akşam açcam makinayı sonunda:))))