2 siyah çanta

-

ilk çantam kalın kumaştan iki kat.çiçeğide kalın süet kumaştan kat kat kesip ortasına dikiş geçtim.

2. si şemsiyeden 2 kat ama arasında elyaf var ve fermuarlı.çiçeği aynı 2 çantamında.

70 yorum gelmiş

  1. nazesen

    Güzel ama bende Mavisofra gibi biraz uzun diye düşündüm.Peki başlık 2 siyah çanta diyor ikincisi nerde? Yada ben daha uyanamadım mı…))) Kızlar açıklayın bakalım.

  2. BynFavori42

    Banada baya uzun göründü ama 30 cm de çok değil gibi. Sündürmüşsün resimleri düzgün çek bi daha. Tosunum lafını bi kullanan daha buldum:) yüzünede diyon mu kocanın?

  3. ayme

    çantayı çok beğendim:)) ellerinde sağlık kız çok düzgün dikmişsin..ben benimkine tosun dersem çok kızar valla:S

  4. ayme

    aslında zayıf sayılmaz benimki de bi tosuncuk ama kendisi tosun olmadığını düşünüyo:))) o sana ne diyo? ne diye hitap ediyorsunuz birbirinize?

  5. ayme

    ne güzel:)) biz de birbirimize hep aşk deriz . ismimizi kullanmayız. onun adı aşk benim adım aşk:)))

  6. ayme

    bu kız kocaman olmuş yaa:)) ne çabuk değişiyo çocuklar anlayamıyorum hiç…şu güzelliğe bak !! Kağan uyansa da görse..

  7. ayme

    valla nunu kağandan önce yürücek maşallahı var.. o gün sandalyelere tutunup gezmesinden belliydi:)

  8. ayme

    kıyyaammaam ben onaa… fıstığım benim:)) maaşşallah diyeyim.ben kahve vermedim hiç:))) sütün içine pekmez katınca aynı nescafe gibi oluyo onu içiriyom:)) kandırıyorm hep:))

  9. ayme

    kola isteyince de direk pekmezi koyuyorum bardağına iki üç yudumdan sonra istemiyo:)) ama bizim içtiğimiz koladan içmemiş oluyo ve bir de pekmezlenmiş oluyo:))) her şeye bi kandırma payı bırakıyorum. bu da doğru değil biliyorum ama:((

  10. alya nurten torum

    süt ve yoğurda bal pekmez gibi şeyleri karışmak besin değerlerini kaybettiriyo,emilimini azaltıyo,bal ve pekmezi meyve suyuyla vermek en yararlısıymış.ben akıllı olduğumdan dolayı kahve veriyorum çocuğa

  11. ayme

    evet süte katılan pekmez besin değerlerini azaltıyormuş. ama kahveye benzesin diye öyle yapıyorm ben:)) zaten uykusuz Kağan bi de kahve içse daha da uyumaz:))bugün kumaş aldım,uyku tulumu dikcem. senin diktiğini inceledim biraz. bu akşam açcam makinayı sonunda:))))

Bir Cevap Yazın