2010 takviminiz hazır mı ?

-

Saat yaparım da takvim yapmazmıyım hiç dedim ve giriştim takvim yapmaya. pidecimizin menüdeki yiyecekleri ile süslediği takvim kartonunu aldım,yapışkanlı folyo ile bir güzel kapladım bu sitede de resimlerimizi kullanarak her ay için takvim oluşturdum ve çıktı aldım. bir güzel kesip biçtikten sonra altlarına çerçeve niyetine renkli kağıtlar yerleştirdim, onları da zemine yapıştırdım.sola dayalı yerleştirdim ben sağda boşluk kalsın da çiçek böcük bir şey yaparım diye,ki buldum ve yaptım. daha farklı bir sürü şey yapılabilir tabiiki ama odamda öyle çok ıvır zıvır var ki,göz yoran şeyleri kullanmak istemiyorum.ha bu arada şu özelliği belirtmeden geçemeyeceğim ki,her ayın resmi,2009 un o ayında çekilmiştir. böyle de bir hoşluk yapayım dedim sevgiliye.benden bu kadar hanımlar,okuduğunuz için teşekkürlerimi borç bilirim :))

13 yorum gelmiş

  1. findikkurdum

    o aylarda çekilmiş fotolar demek :)cok anlamlı olmuş,fikir de güzel.ellerine sağlık.bu sene de her sene de beraber olun :)sevgiler

  2. Çok teşekkür ederim .Bende çocuklarımın resimlerinden oluşan 2010 takvimi yarattım sayenizde teşekkürler.

  3. saatoniki

    h a d’ın sevgiliye buradan seslenmek istiyorum.: vakko dan christan dior dan alınan hediyelerden daha kıymetlidir bu eser ona göre.. yıllar geçtikçe bunu daha iyi anlamak mümkün olacak. yanlış yapmayın, h a d ne derse yapın :)

Bir Cevap Yazın

Korsanlı keçe bebek hediyelikleri

| | 0 Yorum

Keçe süslemeli tişört ve kravat

| | 0 Yorum

Erkek bebek kıyafet askıları

| | 2 Yorum

Kuzulu yastık ve ona uygun hediye torbası

| | 6 Yorum

Keçe kapı süsü – Eymen

| | 0 Yorum

10marifet hediyem geldi!

| | 6 Yorum

Sevgiliye el yapımı hediyeler

| | 2 Yorum

Bebek anı-hatıra defteri

| | 3 Yorum